Hallo iedereen,
Gisteren rond 20.00 uur heb ik mijn zoon op bed gelegd. Ik doe dit al sinds hij 6 maanden oud is. Hij valt binnen 5 minuten in slaap, maar gisteren legde ik hem in bed en hij was niet te sussen. Hij schreeuwde en schreeuwde tot ik hem eruit haalde. Ik heb hem nog een uur laten spelen en weer in bed gelegd. Maar alweer wilt hij niet slapen en begint keihard te gillen. Ik heb zijn temperatuur nagekeken en het was 36,9 graden. Heb zijn luier nagekeken en hij had niet gepoept. rond 21.30 was hij uiteindelijk in slaap gevallen. Hij had zn laatste middag slaapje gehad. dat was van 15.15 tot 16.30. Deze tijd slaapt hij altijd als laatst voordat hij voor de hele nacht naar bed gaat.
Tot nu toe had ik er helemaal geen last van en alles ging prima. Maar ook vandaag weer. hij is vanaf 12.00 uur wakker en wilt nu nog steeds niet slapen. Hij gaat in zijn bed zitten en gaat spelen, ik ben al een aantal keren naar hem toe gegaan om hem weer neer te leggen en vertellen dat hij moet gaan slapen. Hij gaapt en wrijft continue in zijn ogen, maar wilt nu ineens niet meer slapen. Hij heeft zonder moeite zijn ochtend dutje gedaan.
Ik weet even niet meer wat ik moet doen, want dit is mij nog niet overkomen.
Weet iemand wat ik zou kunnen doen? Moet ik hem nu wakker houden tot 6 en dan proberen hem voor de nacht om 7 uur in bed te leggen???