Neeltje Geboren!

Van harte gefeliciteerd voor jou & je gezin! :smiley:
Weer een meid erbij & voor je oudste een klein lief zusje!

Rust maar even uit, wat waarschijnlijk is het zo snel geweest dat het besef pas later kwam, even alles op zn rijtje zetten & vooral even genieten van jullie meiden, voordat de kraamvisite eenmaal goed op gang is gekomen!!!

Nayaro - Danil / 14 September 2008

Super, gefeliciteerd met jullie kleine meid en zusje. lekker genieten van elkaar!

Gr patries

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Neeltje
Blij te lezen dat alles goed verlopen is.

Groetjes Marianne mama van Ruben

van harte gefeliciteerd

geniet van de kraamtijd en laat je lekker verwennen

groetjes

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter
En nu lekker kramen en genieten van je kids
Heel veel geluk
En ja mocht je tijd hebben we zijn gek op foto`s

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin
Photobucket

Oh wat leuk 2 meiden … (arme papa… )…

Geniet van de meiden … en neem je rust als je die kan vinden in de drukte… !

Van harte gefeliciteerd met dit kleine wonder. Lekker genieten !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gefeliciteerd meid!! Wat fantastisch…weer een gezond meisje op de wereld gezet. Rust goed uit van de bevalling, want ook al is het heel snel gegaan (pff 3 uur…zolang heb ik geperst bij Dani haha). Je hebt toch een bevalling gehad en je lichaam moet daardoor net zo goed heel goed tot rust komen!!

En verder lekker genieten van je meisjes en je man natuurlijk. En ook ik ben erg benieuwd naar de foto’s.

Dikke kus!

Gefeliciteerd! Lekker genieten van de meiden!

Weer even een update tussen alle eerste drukte door .
Alles gaat erg goed met Neeltje, die inmiddels al 3900 gram weegt! Ze groeit als kool.
Minke moet wel een beetje wennen maar komt Neeltje sinds gisteren steeds kusjes geven dus dat zal zo langzaamaan wel gaan wennen denken we. Ze is wel wat sneller driftig maar dat schijnt erbij te horen. Het is natuurlijk ook niet niets, voor ons en zeker voor haar niet! De bv gaat erg goed en al zijn de nachten best zwaar metelke drie uur voeden, ik ben superblij dat het weer lukt!
Een fot0 plaatsen lukt me steeds niet ( ik zal Kimmetje even mailen!) en die houden jullie dus tegoed.
liefs een hele trotse mama

Fijn dat het zo goed gaat en dat Minke zo blij is met haar zusje!

Meissie, volgend je banner ben je nog steeds zwanger! Even keertje aanpassen als je zin en tijd hebt!

Groetekes, Sje

Wat fijn joh, dat Neeltje het zo goed doet en dat de bv goed loopt. En dat voeden om de 3 uur, dat ben je snel ontwend hè? Wordt Minke 's nachts ook wakker van Neeltje of slaapt ze lekker door? Lief dat Minke haar zusje nu kusjes komt geven, dat komt vast helemaal goed.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Fijn dat het allemaal zo goed gaat

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wat super dat Neeltje zo goed aankomt en de borstvoeding zo goed gaat.

Geniet ervan!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker