oeps
ben jij er inmiddels wel van af en zo ja hoe?
mama van fabiano: 18-02-02 alessandro: 21-08-03 , en gennaro: 02-01-05
oeps
ben jij er inmiddels wel van af en zo ja hoe?
Mij is het toevallig net 3 maanden lang gelukt.
Had dus super mooie lange nagels (hihi, was dr zo trots op dat ik zelfs een topic heb aangemaakt hierover
)
Een week geleden heb ik ze afgebeten
STOM hè!
Maar goed, ik weet dat ik het kan…dus wie weet…ooit
En nagelverharder gebruikte ik inderdaad ook.
Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.
er zijn trouwens meer nagelbijters dan ik dacht…
in ieder geval knap dat je er 3 maanden vanaf bent geweest!!
enne als het mij drie maanden zou lukken zou ik er geloof ik ook een topic over openen hoor
Toen ik nog jong was heb ik ook nagel gebeten, maar ik kreeg toen een beugel en ben toen acuut gestopt (ook met duimen trouwens).
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
Ik ben geen nagelbijtster, maar gebruik zo nu en dan wel kunstnagels omdat ik psoriasis onder en in mijn nagels heb. Ik zou dat toch eens proberen met die kunstnagels want ze zijn toch zeker niet zo makkelijk om te bijten als je eigen nagels. Ik plak ze trouwens wel zelf ( koop ik bij de drogist ) en ik weet niet of die misschien anders zijn dan die bij bv een nagelstudio.
Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005
nou ik heb gisteren nagel verharder gekocht en dat heb ik er gisteravond op gedaan. het is een begin, ik hoop dat het lukt want dat is volgens mij de beste remedie om mijn kinderen niet me nagelbijten in aan merking te laten komen.
en als blijkt dat ze het als nog gaan doen heb ik in ieder geval mijn best gedaan om het goede voorbeeld te geven om zelf niet aan mijn nagels te zitten!
groetjes…
Heel veel succes Maureen!!!
Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.
dank je wel!
heb er nog nie aangezeten
Super, ik ga duimen voor mooie nagels voor je. whahahaha zet m op !!!
Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005
jeahh!!
ik heb er nog steeds niet aan gezeten… vind het ook nog niet lastig.
komt denk ik nog wel. whuaaa
Maar tot nu toe is het je dus mooi gelukt!!!
Zet 'm op!
en nog steeds gaat het goed. ik had eersgisteren wel een dag dat ik er bijna niet van af kon blijven. de nagelverharder ging wat loslaten en dat was voor mij weer een aanleiding om er aan te zitten. toen moest ik er absoluut bewust aan denken dat ik er van af moest blijven.
maar nu gaat het weer goed.
ik merk wel dat ik nu meer aan mijn gezicht ga zitten (toch nervositeit ofzo)
maargoed…
SUPER GOED van je joh!
Zo doorgaan en voordat je het weet hoef je er niet meer zo enorm aan te denken dat je er vanaf moet blijven
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.
wij gebruiken bytetex voor nagelbijten,ik bijt nu sinds dat ik zwanger was van kaitlyn niet meer,dylan is het ineens wel gaan doen en hebben we gewoon bytetex erop gedaan…
maar ik vind het knap dat je niet meer bijt nu hoor ga zo door
Hoi Bianca,
Dat Bytetex, heb je daar toevallig de bijsluiter nog van bij de hand?
Wij zitten met een peutertje van nog geen 2 jaar dat erg fanatiek nagels bijt en we zitten erover te denken om iets te gaan gebruiken om haar er vanaf te krijgen, dus ik ben eigenlijk benieuwd of er een leeftijdsgrens op die bijsluiter staat.
Als er geen leeftijdsgrens is, dan ga ik het namelijk meteen morgen halen, want zeker als je erop gaat letten, ga je je er zo aan storen dat ze heel de dag (overigens niet als ze aan het spelen is gelukkig!) met haar vingers in haar mond zit of met de ene hand aan de andere hand zit te prutsen (nou werkt het ook niet mee als mama in haar maandelijkse hormonenexplosie zit moet ik eerlijk zeggen…)
Dus mocht je in de buurt van die bijsluiter komen, dan maak je me erg blij met die leeftijd-informatie!
Dank vast!
Groetekes, S (mama van Marleen en Ilse)
Nou, ik dacht ik zoek het ff voor je op bij Google…
NOT
Je schrijft het trouwens als “Bite X” maarre…via Google kan ik er eigenlijk niks over vinden. Maf…
Dus ik hoop voor je dat Bianca de bijsluiter er van heeft
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.
Gewijzigd door - Bieb op 17 Aug 2005 22:14:30
nee helaas ik heb hem niet
maar als je bij de drogist vraagt of je ff mag lezen zal dat wel mogen hoor,denk ik
weet niet of het achter de kassa staat of los in de winkel
maar dylan is 8 en kreeg het ook om van duimen af te komen toen hij 4 was,dus ja scheelt weer 2 jaar…zal gewoon ff navragen bij de drogist
misschien leuke disney pleisters over de nagels doen (zeg maar wat hoor)
Hoi Bianca,
Dank in elk geval voor de moeite! Ik wip een dezer dagen gewoon eens bij de drogist binnen.
Die tip van die pleisters zal niet veel succes hebben hier vrees ik. De betreffende kleine meid valt in de categorie “stoere meisjes” en heeft die dingen er zo weer af gefrut. Maar toch bedankt voor het meedenken!!!
Groetekes, S (mama van Marleen en Ilse)
hmmm ik weet het ook niet over die bite x
en met deze mama gaat het al helemaal niet goed met het “stoppen met nagelbijten”
pfff ik vind het toch tegen vallen , maar ik ga weer overnieuw beginnen
ojeeeeeeeeeee,de drang is er dan gewoon he,ik kan het had dat toen ook steeds hoor…voor ik zwanger was van kaitlyn.
probeer anders ook die bite x
suc6 hoop dat je het snel verleerd en dan straks mooie lange nagels heb