Morgen andere fysio ivm bekkenpijn

quote:
Wat voor oefening is het trouwens of stel ik nu een te gekke vraag

Groetjes van Heleen

Nee hoor, helemaal geen gekke vraag.
Ze heeft me dus alvast 1 oefeningetje meegegeven en dat is het aanspannen van je dwarse buikspieren.
Dus niet je schuine buikspieren of je "gewone’ buikspieren (gut, hoe noem je die ook alweer? Hahaha)
Maar goed, die buikspieren die overdwars lopen.
Als je die aanspant dan span je ook dat ene spiertje laag in je onderrug aan en dat is zo ongeveer de bedoeling.

O ja, die oefening moet ik nu doen door op handen en knieen te gaan zitten. Je moet namelijk erg opletten dat je je rug niet bol trekt als je je buikspieren aanspant en zo voel je dat het beste.
Maarre…die houding doet pijn, pffff
Toch ga ik die oefening zeker doen en wie weet helpt het.

Hoe is jouw ervaring eigenlijk met zo’n bekkenbandje?

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 08 Sep 2005 22:37:58

Bekkenband Pfffffffff
Geen fijne ervaring dus
Heeft niet geholpen hoor had er ook alleen maar meer pijn door
Heb er toen zelf 1 gekocht 50 euro kosten die dingen weg gegooit geld dus voor mij
Als ik heel veel last heb doe ik er een sjaal omheen binden
dat helpt me veel beter
maar ik mocht de bekkenband niet altijd om hoor alleen als ik ging lopen of fietsen
Waneer ik rustig op de bank zat moest hij af
Maar ik hoop voor jou dat het wel een beetje verlichting geeft en dat de oefening helpt Bieb

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Had je dan zo’n smal bekkenbandje?
Want je hebt ook die witte met zo’n “buikstuk” eraan. Dat noemen ze ook bekkenbanden maar dat is het eigenlijk niet (wist ik voorheen niet eens )
Ik zag nu dat ze dus die smalle bandjes bedoelen, net een soort riempjes eigenlijk.
Ik twijfel heel erg of ik nou 50 euro voor zo’n bandje moet gaan uitgeven…
Tuurlijk wil ik graag iets dat helpt, maar ik hoor ook wel negatieve ervaringen en de fysio zei ook al dat het geen garantie is…
Moeilijk hoor…

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Kun je er niet tweedehands aankomen dan Bieb ? Want 50 euro is wel zonde als het niet mocht helpen.

Groetjes Astrid, mamma van
Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

of kun je zo een dingen niet lenen bij je ziekenfonds of zo?? want is inderdaad veel geld,als je geen garantie hebt of het werkt…

liefs jessica, &

ik heb er nog wel 1 in de aanbieding hoor

dacht maat m heb hem toen gekocht omdat ik bi had…ik had er wel baat bij
althans het verlichte en kon zeg maar ff lopen ermee

zeg maar als je intresse heb bieb,dan mail je maar…hoef er niet veel voor te hebben
hoor

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Hoi Bianca, ik had idd ook al ff op Marktplaats gekeken naar zo’n bekkenband.
Heb jij zo’n smalle?
Op zich heb ik wel interesse…ik vind het namelijk zonde om een nieuwe te kopen voor 50 euro als ik niet zeker weet of ik er wel baat bij heb/het prettig vind

zal zo ff pakken en foto maken,hij leg in kaitlyn haar kast ern die gaa t zo lekker naar boven

Bianca,Dylan & Kaitlyn

bieb

dit is die bekkenband,het middenstuk kan je zelf instellen hoe jij het lekker vind,maar je peut zal dat ook wel voor willen doen

hij is van het merk serola en is een 2 maat m is dat

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Bianca,Dylan & Kaitlyn