Morgan 1 jaar

Nou Morgan, dat klinkt als een hele leuke dag! wat ben je lekekr verwend zeg, en wat een geluk dat je laat op mocht blijven!
Nu maar lekker spelen als een echte dreumes, met al je nieuwe spullen, veel plezier hoor!
Michèle, een spiegel van V-tech… Is dat een spiegel van plastick? Ik zoek voor Joey ook al een tijd naar een kinderspiegel, want hij vind het heel leuk om met zijn eigen spiegelbeeld te spelen, maar een echte spiegel durf ik niet aan… Weet je ook waar je dat kunt kopen?

Lilypie

Lilypie

wowwww Morgan wat ben jij verwend ze, leuk hoor

Michèle wat is een ploesiepoesi

@Anouk ik heb voor dylano ene kiekeboe boekje en daar zit ook een spiegel in (niet echt) vindt hij ook geweldig

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

@ Anouk. Ja die is van plastic. Ze had er al een van Barbie want Morgan is ook erg ijdel En ik denk bij de speelgoedwinkel.

@ Michelle. Kijk maar even op http://www.ploesiepoesie.nl/

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Klinkt alsof je een heerlijke dag hebt gehad Morgan!!

@Anouk: Wij hebben ook en boekje, waar dan foto’s in zitten van papa en mama en opa en oma, en op de achterkant zit een spiegel, en dan gaat hij zichzelf altijd kusjes geven Echt zo schattig!!
Dus, gewoon een boekje, met een spiegel, is hier de tip!
Of als je een spiegel op je kast oid hebt, lekker ervoor laten spelen (hebben wij niet, maar opa en oma wel, en hij vindt het geweldig!), wel regelmatig spiegel boenen dan
Liefs, Anne

Lilypie

Leuk zijn ze

Liefs Michelle

quote:

Michèle, een spiegel van V-tech… Is dat een spiegel van plastick? Ik zoek voor Joey ook al een tijd naar een kinderspiegel, want hij vind het heel leuk om met zijn eigen spiegelbeeld te spelen, maar een echte spiegel durf ik niet aan… Weet je ook waar je dat kunt kopen?

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/GQGbp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” /></a>

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lbdf.lilypie.com/0k6jp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” /></a>

alle speelgoed winkels hebben ze … bart smit/intertoys etc etc. Ja echt heel leuk… Jurian heeft er heel veel plezier van. Leuk geluid zit er ook op dus … echt een aanrader om te kopen. Ik had het voor de geboorte gekregen van Jurian. Ff kijken of ik foto heb!

Niet zo heel duidelijk … maar dit spiegeltje heeft Jurian. Er zitten 2 lossen dingen aan, die kraken als je er mee speelt. Verder zitten er op de spiegel 3 beesten die geluid maken of een opdracht geven. Er leuk. En volgens mij kost hij ongeveer 10 á 12 euro.

psst ook ideaal: er zit een aan en uit knopje op

Gewijzigd door - mini-boy op 04 Sep 2009 10:57:25

Hahaha aan en uit knopjes zijn ideaal ja hahaha word soms tureluurs van al die schreeuwende speeltjes
Ik heb hier bij bart smit en intertoys gekeken, maar geen spiegels gevonden. Wel kleine hand spiegeltjes en boekjes, maar die heeft hij al, en vind hij niet zo leuk als een grote spiegel waar hij voor kan zitten. Op het kdv waar ik vroeger werkte hadden ze een grote spiegel plaat aan de muur op kruiphoogte. Zoiets zoek ik… Ik had al zitten denken om een passpiegel of van die kleine spiegel tegeltjes aan de muur te plakken, maar ik weet niet of dat wel veilig is… die zijn wel van glas…

Leuk die ploesiepoesie! Allemaal zo leuk die dingen op die site!

Lilypie

Lilypie

Die heeft morgan ook gekregen Mini boy. Ze heeft er alleen nog niet mee gespeeld. Ze ligt nu al 2 uur te slapen. Ze was net even wakker, maar ze zag babypopje ging liggen en sliep weer.

Enne ja leuik he michelle

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

heel vijn Morgan! ikke heb jou ook nog gehajft! heb je dat al geleest?
sijn je poppen lief? heb je ook taart gehad? was dat lekker? ikke ben heel benieuwd. ikke ben ook bijna 1!
ikke lig nu in bed want mammie had mij uit bed gehaald omdat ze zo nodig naar de tand arts moes. kiesje was ziek ofzo. ben ik even blij dat ikke geen kies heb haha.

gefeliciteerdddddddddddddddd

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Sorry Morgan voor de late felicitatie, maar mijn mama was alweer eventjes niet online geweest. Namens mij en mijn mama gefeliciteerd met je 1e verjaardag. Zo te lezen heb je een hele leuke dag gehad. Veel plezier met het spelen van je nieuwe speelgoed.

Leuk he zo’n spiegelte Jurian. Ikke heb die ook, maar speel er alleen niet meer mee. Heb hem al een tijdje en vind met auto’s spelen nu veel leuker.

Dikke knuffel,
Tim

Lilypie Second Birthday tickers

De Ploesie Poesies zijn gaaaaaf! Mijn vriendin kent de maakster en zij had één van de eersten. Wist ik veel wat dat was? Nu wordt dat meisje opeens heel beroemd!

Enne Michele…ik had ook in de winkel staan kijken naar een echte Baby Born! Die vind ik zo mooi! Er was er eentje die een beetje naar parfum rook. Die wilde ik kopen, maar ik kocht een goedkoop klein babypopje voor Eva van 4,-. Met een mutsje op en met bruine oogjes. Ze heet Kimmetje. Eva vindt Kimmetje alleen niet zo leuk geloof ik, want ze pakte haar op en smeet haar óver haar schoudertje op de grond! Misschien wachten wij maar even met een Baby Born.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Tweede Ticker

morgan is er eigenlijk ook nog te klein voor Rainbow in de zin dat ze wil knuffelen enne baby born is niet zacht maar de probeerd het wel. Maar ze waren nu in de aanbieding enne mijn ma wilde zich weer eens uitleven op de poppenkleren

Maar ze heeft ook een klein knuffelpopje gekregen en die sjouwt ze wel overal naartoe dus het is geen weggegooid geld alleen moeten we baby born rustig opbouwen

Groetjes,

Michèle

@rainbow
Ik zie die reactie van Eva al helemaal voor me zo van wat moet ik daar nu toch mee geweldig

Liefs Michelle

Gek he dat Eva er niks mee heeft en dat Morgan helemaal hysterisch wordt als ze een pop ziet omdat ze hem moet en zal knuffelen.

Groetjes,

Michèle

Kun je zien hoe snel de verschillen bij kinderen er al in zitten, Grote kans dat Morgan een echt poppenmoedertje wordt en Eva totaal niet. Hoeft niet natuurlijk maar echt al verschillend. Zo lees ik dat Tim met zijn auto’s in de weer is nou Dylano vindt daar nog weinig aan, is wel een paar maanden jonger natuurlijk

Liefs Michelle

Ja best kans dat Morgan echt een meisje meisje is al is het ook wel een rauwdouwer. Enne die paar maanden zijn nu nog een wereld van verschil. Al weet morgan ook nog niet wat een auto is of doet hoor

Groetjes,

Michèle

Ik ben heel benieuwd ook, hoe Seth zich zal ontwikkelen!
Nu is dat nog niet zo duidelijk, hij speelt met heel veel dingen, al vindt hij boekjes lezen wel heel interessant, en doet dat ook rustig zelf een tijdje…
Maargoed hij speelt ook net zo lief met een auto, een deur of een lege eierdoos dus of dat nou iets zegt
Fijn dat Morgan lekker met haar nieuwe aanwinsten speelt!
Liefs, Anne

Lilypie

Ja anne ze is overal blij mee gelukkig. Een tevreden meisje

Groetjes,

Michèle