Moeilijke beslissing genomen

Wouw, heftige beslissing! Wel super knap dat jullie kiezen voor jullie gezin!

succes en dikke knuffel voor jullie.

Groetjes mama Jade

Jeetje wat moeilijk als je wel wil, maar niet kan! Ik wens jou en je gezin veel sterkte en idd, focus je op je mooie dochter!

Ik had dit bericht al gelezen, maar wou er goed de tijd voor nemen om je iets te schrijven. Maar nu ik eenmaal rustig zit weet ik helemaal niet wat ik moet zeggen! Wat moeilijk voor jullie zeg… Ik kan me voorstellen dat het moeilijk te accepteren is als je eigenlijk heel graag nog een kindje wil, maar dat het niet goed is voor je gezondheid!

Ik wens jullie heel veel sterkte samen!

Groetjes Anouk

Ik lees het nu pas want ik ben hier niet zoveel meer geweest de laatste week… ik wordt er ook helemaal stil van, had het jullie ontzettend gegund… heel veel sterkte meisie en ook al weet je dat dit het beste is voor jou om te doen, dat maakt het het verdriet er niet minder om… sterkte voor jullie allemaal.

Ik vind het een moedige beslissing van jou en je man. En wat je zelf ook aangeeft. Beter gezond met z’n 3en dan kwakkeld met z’n 4en.
Sterkte met het verwerken van deze beslissing.

Corina

Jeetje meid… En het zag er eerst zo positief uit…
Wat ontzettend heftig en moeilijk… Ik had het je ook zo gegund…
Heel veel sterkte de komende tijd en ik ben blij dat je zo’n goede man hebt en zo’n lieve dochter. Daardoor weet ik zeker dat jullie er wel bovenop komen. Maar geef het de tijd en stop je verdriet niet weg. Ik denk aan jullie… Dikke knuffel!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

Wat een moeilijke beslissing zal dat geweest zijn! Maar ik snap heel goed je redenen om het niet te doen. Zoals je al zei: liever gezond voor één kind, dan ongezond voor twee.

Gelukkig kan je op Mervin rekenen en op je schat van een dochter!

Veel sterkte met het verwerken alleszins!

Jeetje. Michele…

Dat is zeker een heel moeilijke beslissing. kan me goed voorstellen dat jullie hiervoor kiezen en ik vind dat jullie het goed aanpakken nu. Sterkte voor de moeilijke momenten en vooral: Blijven genieten van de zegeningen die je hebt!

Liefs

heel moedig besluit, maar jou gezondheid gaat wel voor.
En je heb al een pracht kindje.

Wil je de rest sterkte wensen met alles