Moeders voor moeders

Bedankt allemaal Ik heb echt de afgelopen dagen getwijfeld of ik wel mee moest doen, terwijl ik de vorige keren zonder nadenken gewoon heb meegedaan. Vind het gewoon heel fijn dat je hier andere mensen mee kunt helpen die niet zomaar zwanger worden. Ik ben blij dat ik de stap heb gezet me aan te melden. Verder zie ik het ook als een kleine overwinning op mezelf dat ik er gewoon vertrouwen in moet hebben dat alles goed is.

Mini-boy, ik vind het absoluut geen egoisme dat jij niet hebt meegedaan. Iedereen moet zijn eigen gevoel hierin volgen en doen wat hij/zij zelf wil. En bovendien was ik tijdens mijn zwangerschappen wel dag en nacht misselijk, maar bij lange na niet zo erg als jij. Logisch dat je dan wel even iets anders aan je hoofd hebt. En zo zullen er waarschijnlijk ook wel dingen zijn die ik niet doe en jij wel. Kortom iedereen helpt op zijn eigen manier het doel te steunen waar hij/zij achterstaat.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Mooi gezegd Sandra! Ik kende MvM wel, maar niet heel erg goed en ik heb me er niet in verdiept. Bij deze zwangerschap kon ik ook al niet meer meedoen, als ik dat gewild had, want ik was onduidelijk in de termijn van de zwangerschap en dan had het blijkbaar niet veel zin zei de assistente? Maar ik steun wel heel veel andere goede doelen, zoals de Hartstichting, de Dierenbescherming, Kankerfonds en dergelijke en draag zo mijn steentje bij aan mensen/dieren die het minder goed getroffen hebben. Vind het dus mooi zoals je het maken van een keuze voor wel/niet meedoen hebt verwoord!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Petje af Sandra…

Gr Patries

Goed hoor, knap dat je die afweging zo hebt gemaakt. Wellicht helpt het je inderdaad ook om het wat echter te maken voor jezelf en deze zwangerschap weer met vertrouwen in te gaan.

Ik heb meegedaan aan Moeders voor Moeders. Aangemeld voordat ik misselijk werd en wist hoe die flessen ruiken. Keurig netjes afgemaakt en blij dat ik het gedaan. Ik heb beloof bij een volgende zwangerschap met dezelfde misselijkheid niet mee te hoeven doen. Het heft me zoveel moeite gekost in een tijd die al zo moeilijk door te komen was, dat ik het gewoon niet nog een keer wil.

Dus ik kan me je twijfels heel goed voorstellen, heb zelf de andere keuze genomen.

liefs

quote:
Mooi gezegd Sandra!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Dank je Rainbow!

Patries en Liske ook bedankt.

Erg he Liske hoe vies die flessen ruiken als je misselijk bent. Haha daar moeten ze toch wat beter over na denken. Ik moest er soms echt bijna van over mijn nek. Vooral als ik s’nachts naar de wc moest.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Vreselijk inderdaad die lucht uit die flessen. Dat ze daar nog niks anders op bedacht hebben. Juist in die misselijke periode gebruik je die flessen. Ik zou niks gek staan te kijken als er vrouwen zijn die vanwege die lucht en dat kokhalzen afhaken.

Groetekes, Sje

Ha ha ha gek genoeg was die flessengeur het enige waar ik niet misselijk van werd. Niet dat ik het lekker vond ruiken hoor, maar dat was het enige waar ik niet bij moest kokken

Groetjes,

Michèle

ehm ik heb ook niet meegedaan maar ik heb er wel van gehoord.
maar wat het nou precies is weet ik eigenlijk ook niet eens

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

In de eerste maanden van een zwangere vrouw zit een hormoon. Daar maken ze medicijnen voor, voor vrouwen die niet of moeilijk zwanger raken.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Vanavond bezoek gehad van iemand die voor moeders voor moeders werkt. Als eerste doen ze een test en moet je een formulier met vragen invullen. Al vrij snel was de streep op de test te zien. Volgens haar een mooie dikke streep voor iemand van 6 weken. (vandaag precies) Tja een geruststelling is het nog steeds niet, maar natuurlijk fijn om te horen. En nu maar hopen dat alles goed gaat en ik gewoon tot de 16e week mee kan doen.

Ik ben gelukkig wel heel rustig, maar genieten van mijn zwangerschap lukt niet. Hoop dat als de 1e echo goed is ik dit wel kan.

Groetjes,
Sandra

Kan me voorstellen dat het genieten op dit moment moeilijk is. Dit is een beetje zelfbescherming denk ik., Je hebt de afgelopen periode zoveel meegemaakt.
En zo’n positieve test van moeders voor moeders is toch weer een goed teken.

Op welke datum heb je ook alweer de echo? Zullen we de tijd maar even vooruit draaien…o nee doe toch maar niet, ik heb net vakantie en die mag nog wel even duren

Ja, Saro het zou heel goed kunnen dat het onbewust toch zelfbescherming is. Bang om straks weer teleurgesteld te worden. Alleen heb ik soms wel zoiets van ik moet gewoon blij zijn met deze zwangerschap. Maar goed dat hoop ik over 2 weken te kunnen gaan doen. 9 augustus om kwart over 2 heb ik de 1e echo.

Haha ik zou idd de tijd wel vooruit willen draaien, maar ok omdat jij vakantie hebt doe ik het niet

Groetjes,
Sandra

Da’s lief, haha
Ben rond die tijd op vakantie, dus wens je nu alvast veel plezier tijdens de echo. Hoop dat het je een beetje rust geeft.

Ook ik had me opgegeven voor Moeders voor Moeders. Vanmorgen is de mevrouw geweest voor het gesprek. Eerst werd er een test gedaan. Super positief!!
Daarna moest ik een vragenlijst invullen. Tot mijn grote spijt mag ik niet mee doen aan Moeders voor moeders…ik ben 3 jaar terug geopereerd aan mijn rug.

Vind het erg jammer. Heb zelf heel veel aan de pregnyl gehad, dus ik had graag iets terug gedaan. Maar helaas.
Kan alleen nu maar zoveel mogelijk zwangere vrouwen aanraden om mee te doen aan dit project.

Liefs

Lilypie Second Birthday tickers