Mobiele reis Box?

Hallo allemaal,

ik heb misschien een zeer vreemde vraag maar ik stel hem toch je weet maar nooit of iemand hem kan beantwoorden toch?
oke komt ie.
Ik heb ooit een keer gehoord over een box die je kan opklappen en opzetten net zo als een reiswieg/campingbedje maar kan er verder geen informatie over vinden dus begin er nu aan te twijfelen of zoiets wel bestaat… wie kan mij helpen dit lijkt mij namelijk een zeer goede oplossing voor Rory als ze bij opa en oma is.

Groetjes Mama van Rory

Marieke

Gewijzigd door - mama van Rory op 11 Nov 2008 09:44:38

Wij gebruiken een camping bedje als box. Die kun je zo ineen klappen, en meenemen. Ik weet dat je ze bij Prenatal kunt kopen, en dat ze niet zo heel duur zijn. Maar ik weet niet of dit precies is wat je zoekt.
Groetjes, Daniella

Lilypie 1st Birthday Ticker

Wij gebruiken idd ook een campingbedje. Is makkelijk mee te nemen en mooi te gebruiken als bedje en speelplek. Wij hebben hem ook van de Prenatal en kostte toen 40 euro(aanbieding) We hebben er wel een extra opvouwbare matras bij gekocht, want de bodem van zo’n campingbedje is niet echt dik

Groetjes Daniëlle

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Wij gebruikten op reis ook het campingbedje als box.

Groetekes, Sje

Ik denk dat je deze bedoeld?

http://www.koopjespakker.nl/webwinkel/2161326/Reisbox-$$Dream-and-Play$$.html

liefs joyce

joyce

Ik vind hem er niet zo heel handig uitzien ik zou zeggen koop liever een campingbedje dan kan de kleine er ook in slapen maar deze is echt vierkant en lijkt me niet prettig om een dutje in te doen bovendien is een camping bedje vaak ook goedkoper…

liefs joyce

joyce

Wij waren laatst een weekendje weg en ik had een box gehuurd van het park. Dit was idd zo’n opklapbaar geval. Het lijkt idd ook op een campingbedje. Het leek mij in eerste instantie ook erg praktisch voor bij opa en oma (op marktplaats zijn we ze wel tegen gekomen) maar naderhand bedacht ik me dat ze niet echt stabiel zijn. Als je kindje wat ouder is en gaat staan is zo’n box niet echt praktisch. Maargoed dat is mijn mening! Maar je zou op marktplaats kunnen zoeken (ik dacht op iets van mobiele box). Succes…

Hey

Wij hebben toen op zo’n park ook zo’n inklapbare reisbox gehuurd, maar jemig wat een geval… Lijkt me niet handig om mee te slepen.

Wij gebruikten veel het gewone campingbedje als box, maar meer thuis. Als we bij anderen waren kroop hij wel over de grond of ging hij van hand tot hand. Andere momenten lag ie gewoon te slapen.

Heb trouwens ook een groot ‘vel’ schuimrubber gehad en daarop een kleed gelegd voor op de grond. Ze kunnen er hooguit van af rollen, dus niet vallen, en ze liggen toch nog lekker zachtjes. Slapen deed Jens altijd in de reiswieg van de wandelwagen en later dus in 't campingbedje.