Spannend!!! Hoe is het nu?!
Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009
Spannend!!! Hoe is het nu?!
Mamma van:
Goedemorgen ben ik weer
Gister lekker rustig aan gedaan, dacht even het gaat gebeuren, dus lekker vroeg op bed gegaan.
Maar wert in alle rust en uitgerust wakker, geen gerommel op het moment.
Groetjes Marianne mama van Ruben en ??
Succes met de laatste loodjes!
Mooie foto trouwens, prachtig zwanger… geniet er nog maar even van (voor zover je dat nog kan…) want straks ga je die buik misschien nog wel missen
Groetjes Carolien.
Daar was ik weer met dikke buik 39 weken precies vandaag.
En Niels een dagje te werken in Lelystad pppfff…hoe verzin zijn chef het! anderhalf uur van huis af.
Dus hoop dat de kleine man vandaag geen plannen heeft
En alles rustig bij jou? Niels vandaag weer dichter bij huis?
ik ben benieuwd wanneer bij jullie de kleine komt
Groetjes Corina
Ja manlief is weer bijna thuis.
Moest vanmorgen ook nog even werken.
en tot nu toe was er elk jaar wel wat waardoor we niet naar sinterklaas konden, maar het ziet er naar uit dat het dit jaar eens gaat lukken
Dus de kleinste man zit nog lekker waar ie zit in de warmte, geef hem geen ongelijk tis koud!! moest vanmorgen zelfs de auto ijsvrij maken!
MJ, was je in Sneek geweest voor de intocht?
Succes met de laatste loodjes!!
Mamma van:
Wij zijn ook bij sinterklaas geweest gister, voor het eerst met Sylvie. Ze vond het heel erg leuk!
Heel veel succes nog even, het duurt niet lang meer en geniet inderdaad nog maar even lekker van alles
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy
@mama van Judith en Anna: En ook dit jaar zijn WE niet naar sinterklaas geweest.
Ik was in slaap gevallen. en Ruben wou liever bij mama in de buurt blijven dan alleen met papa gaan.
dus toen ik wakker was zaten beide heren op de bank voor een flimpy.
@Goudvisje: nou ja genieten weet nu echt wat ze met de laatse loodjes bedoelen alles begint zeer te doen, en ff een boodschapje doen is al een hele dagtaak qua energie gezien dan.
Dus van mij mag het wel.
De vermoedelijke uitgerekende datum van mij was de 12de en dat is hem dus niet geworden.
Manlief denkt de 14é dus wie weet krijgt hij gelijk
Gewijzigd door - MJ op 13 Nov 2011 11:23:49
Goedemorgen ladies.
Een kort nachtje vannacht, rond 2:30 uur wakker met rare steken in de rug en onder buik, en die bleven maar aanhouden.
Voorweeén hou ik het maar op, maar tot even onder de douche geweest, en het hield maar aan.
Dus de voorweeén kunnen we achterwege laten ziet er naar uit dat het echte werk begonnen is.
de verloskundige vanmorgen gebelt en op het moment 4 cm ontsluiting.
dus pak mijn boeltje bijelkaar en we gaan richting het ziekenhuis, uit voorzorg aangezien Ruben er ook heel snel was.
dus meiden hoop de volgende keer jullie te kunnen voorstellen aan mijn zoon
en anders tikt Niels even een berichtje pppfffff…spannend!!!
Oh meid wat spannend!!! Zal duimen dat het nu ook weer een vlotte bevalling is. Heel veel succes en hopelijk tot snel!
groetjes,
Wendy
Jeetje spannend zeg. Je leest dit vast niet meer, je zal ondertussen wel in het zhuis zijn. In ieder geval heel veel succes en we lezen het wel als de kleine man er is.
oeehoe spannend
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
Hihi zit ze met weeën en al ons nog even op de hoogte te houden!! Stoer hoor!! Heeeeeeeeel veel succes en sterkte (Als de baby niet al geboren is )
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy
Wat ontzettend spannend!
Ook al lees je dit niet meer, ik denk aan je en hoop dat de kleine er snel is.
Groetjes,
Sandra
Spannend, dan ben je toch sneller dan ik.
Ik hoop voor je dat de kleine er zo is.
Succes
Spannend! Krijgt je man toch gelijk en wordt het de 14e? Vast!
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”