Gefeliciteerd jullie samen, jammer dat het niet doorgaat maar hopelijk kunnen jullie voor de baby nog een keer gaan eten.
Groetjes,
Michèle
Gefeliciteerd jullie samen, jammer dat het niet doorgaat maar hopelijk kunnen jullie voor de baby nog een keer gaan eten.
Groetjes,
Michèle
Hartelijk gefeliciteerd bloemenbruiloft (of fruitbruiloft. Zo heet dat als je 4 jaar getrouwd bent).
Groetekes, Sje
LIEF… … dit is beter dan eten, wordt ik toch alleen maar dik van
…
Wel grappig … net even ons foto album zitten kijken… daar zijn we nog aardig jong en strak in het velletje … Vooral manlief is nog een broekie…
Zal vanavond wel eens kijken of ik foto kan plaatsen nu komt tweeling zusje zo bakkie doen…
Schrik niet…
Hier duidelijk mijn jurk zichtbaar… verder wazige foto…
De meeste foto’s zijn goed gek doen…
Hoi mini-boy, van harte gefeliciteerd en nog heel veel jaren samen.
Leuke foto’s…
Gr Patries
Wat een leuke foto’s! Wat zag je er mooi uit meis, schitterende jurk. En zo’n mooie auto en een zonnetje…geweldig!
Groetjes,
M
Gefeliciteer Mini-Boy, en dat er nog vele vele jaren mogen volgen!
En wauuwww wat een mooie jurk en een schiterende auto!!
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
Hoezo, schrik niet?! Jullie zagen er prachtig uit! Gekke meid!
Zit er nou een zwarte band onderaan je sleep of is die foto net voorbij iets van een paaltje genomen?
Update: ah, statief, ik zie het al. Foto liep uit beeld, moest even naar rechts scrollen!
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 11 May 2010 22:47:32
Gefeliciteerd! Supermooie jurk had je! En is die auto te koop?
Dat jullie nog maar vele jaren bij elkaar mogen zijn!
Gefeliciteerddddd
En wat een mooie foto`s zeg
Toch een fijne dag
Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin
haha, nee dat wist ik niet
maarre meisie gefeliciteerd! echt geweldig, en wat een super mooie foto’s!
echt heel mooi!
Ik heb van de bruiloft verschillende fotoboeken laten maken. En de eerste was niet zo heel erg mooi (lees mislukt) dus die heeft Jurian nu als boekje in de box liggen. Hij is helemaal weg van die auto!! Zo vader zo …