Wat ontzettend lief van hem!
Geniet ervan.
Groetjes,
Sandra
haha lief al die felicitaties, maar dames het was al heel lang bekend hoor, alleen heb ik dat volgens mij nooit zo direct hier neer geplaatst… omdat we het er al over hadden voordat ik bevallen was van Rico… maar ja door omstandigheden nooit zo direct besproken als nu.
Maar ja het was heel erg gezellig geweest leuke avond gehad! uberhoudt was de hele dag leuk!
@Suzsje: ja weet ik veel mmisschien een stalker?! hahaha dat was gelukkig niet zo hihi!
Goh wat lief…
dus over 3jaar hebben we een bruiloft Inge?? hahahaha
Noah en Joël willen ook wel bruidsjonkers zijn hoor samen met Rico…
Liefs, Melanie
haha ik zat er helemaal in heb allemaal jurken zitten bekijken. stom het duurt nog 3 jaar maar toch
enne Mel, dat is goed hoor gezellig!
Top!!
En uuh ik kijk zo af en toe ook wel stiekem naar een aantal jurken… maar heb vroeger bij Carlo en Irene een vrouw gezien in trouwjurk, met 1stukje wat licht bruin was, en DIE wil ik hebbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen! dus ben nog druk opzoek, tegen de tijd dat ik die jurk gevonden heb, gaan wij een keer trouwen… hahahahhaha
Liefs, Melanie
@Mel: nou zoiets als jij zegt heb ik toevallig vandaag gezien, dat zat bij het bovenstukje verwerkt ergens, was een heeeele mooie, ik zla hem weer is zoeken. haha ja tegen de tijd dat jij die jurk gevonden hebt waar zij over spraken ben je dadelijk 80 en nog niet getrouwd