Wat leuk allemaal
Liefs Michelle
Klinkt haast te mooi om waar te zijn
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Ben ik weer even
Heb een paar zware dagen achter de rug
Gisteren een gesprek gehad bij de huisarts
Deze zegt laat je zusje even gaan ze komt vanzelf dus dat doe ik ook
Wel heb ik mijn broertje gemailt om eens te vragen thuis hoe ze tegen over een ontmoeting staan
Hoop hier wel snel antwoord op te krijgen want ik denk dat dat me uit die 8baan helpt
Maar ik hou jullie op de hoogte
Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin
Moeilijk om af te wachten dus? Kan ik me indenken. Hopelijk komt het snel tot een ontmoeting!
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Hoi hoi
Ik kom jullie vertellen dat het zondag een spannende dag gaat worden
Ik ga mijn biologische ouders ontmoeten en mijn broer
Heb er zin in maar ook wel heel spannend
Mijn bio moeder belde vanmiddag dat ze me graag wilde zien
Dus ja ik dacht laten we het dan maar snel doen dan ben ik misschien die onrust in mijn lijf kwijt
Zo jullie zijn weer even op de hoogte
Heleen wat spannend en wat fijn! Ik denk dat het heel wat spanning uit je lijf weg zal nemen hoor. Heel veel plezier en hou ons op de hoogte hoor!
groetjes,
Wendy
Kinderen hebben het meest liefde nodig als ze die het minst verdienen…
Spannend en leuk tegelijk! Succes en veel plezier!
Groetjes,
M
die reageerd heel goed die staat achter alles wat ik doe
Maar moet haar wel zondag avond bellen om te vertellen hoe het was
Moet zeggen dat ik wel zenuachtig ben hoor
En Sje gezellig dat je mee gaat
Wat goed zeg! Idd ontzettend spannend voor je,
ik zie ons nog voor het eerst naar mijn man’s biologische vader gaan, onwijs zenuwachtig waren we, ik ook terwijl het niet eens mijn vader was! Dus ik leef helemaal met je mee! Hoop dat het goed verloopt en aan je verwachtingen voldoet,
heel veel succes en geniet ervan!
Groetjes Carolien.
Nou meiden inmiddels sta ik een beetje strak van de zenuwen pffff
Gisteren me zusje ook gesproken die heeft er nog wel moeite mee en dat snap ik ook wel
Maar als ze zich morgen zeker voelt komt ze misschien ook even
Dus we zullen wel zien he
Vanavond komen er vrienden van me om me een beetje de avond door te helpen hahah Ed is weg vanavond dus is super lief
En ja dan morgen tussen 10 uur en half 11 zouden we daar zijn hoop zo dat het een beetje makkelijk verloopt
Ik ben altijd wel iemand die open is
Wat ik alleen maar mezelf afvraag is hoe moet je iemand nu begroeten een handje geven of wat iemand tips moet ik bloemen meenemen
dit is zo nieuw voor me
Bloemen is denk ik altijd goed.
Wat betreft begroeten, kan me voorstellen dat je dat moeilijk vindt. Eigenlijk is ze een wildvreemde voor je, maar ondertussen zijn jullie wel bloedverwanten. Heel moeilijk.
Wat je zou kunnen doen wat genoeg afstand schept maar wat toch ook een soort van band aangeeft: pak haar beide handen vast en die mag je dan best stevig vastpakken.
Dat is niet meteen te klef, maar het is ook een gebaar van " heel fijn vinden elkaar eindelijk te zien".
Snap je hoe ik het bedoel. En als je op haar afloopt met je beiden handen laag uitgestoken, reikt ze waarschijnlijk vanzelf met beide handen naar jouw handen.
Heb het er anders vanavond met je bezoek over en “oefen” desnoods hoe ik het bedoel. Kun je meteen bepalen of je dat inderdaad een fijne manier van begroeten vindt of niet.
Groetekes, Sje
joh ik lees dit nu pas. Wat spannend! Ik hoop voor je dat het soepel en fijn verloopt en dat het een positieve ervaring mag worden. Kan me goed voorstellen dat je enorm zenuwachtig bent, het is niet niks! Succes.
mama1980
<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/hfhTp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>
Gewijzigd door - mama1980 op 10 Mar 2012 22:51:13
Wat een rotnacht zeg zou willen dat ik niet zo zenuwachtig was
Maar goed ga over een uurtje rijden en dan zien we wel
Heb mijn kindjes bij me dus daar haal ik me kracht wel vandaan
Fijne dag en ik laat weten hoe het afgelopen is
Dank je Sje voor het schouder zitten
Ow zeg wat was het spannend allemaal
Maar nu kan ik zeggen wat was het fijn
Mijn zusje was er ook helemaal super en me broertje en me ouders gezien
Vond het heel bijzonder en fijn
Nu ben ik ook helemaal gesloopt hoor dus duik ook mijn bed zo in
Bedankt voor het meeleven allemaal
xxx
Het ging dus goed! Fijn zeg. Wat zal jij lekker slapen. Weltrusten!
Groetjes,
M