als ze dat wisten was er geen onderzoek meer nodig Inge
Groetjes,
Michèle
quote:
Er is een 2e verdachte gearresteerd. Voldoet aan de beschrijving die de overlevenden/getuigen van hem gegeven hebben.Inderdaad, die foto’s van hem. Zogenaamd supermodel, ofzo? Blegh. Walgelijk.
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
@Mriek:
ik kon er niets over vinden, las dit:
Ik zag gisteravond op het Belgische nieuws dat ze een 2e verdachte hadden aangehouden, maar misschien is inmiddels duidelijk geworden dat hij er niets mee te maken had?
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
geen idee, maar ik neem in ieder geval wel aan dat de overlevende niet verzinnen dat ze een 2e dader gezien hebben…ook al beweerd psycho blondy dat hij alleen handelde…
Dat neem ik ook aan. Hopelijk wordt het snel duidelijk hoe dat nou zit.
Psycho Blondie
Groetjes,
M
ja toch, schrijf ik nou blondie met Y? dom…dat laatste is dan bij mij van toepassing…gaan mijn blonde cellen weer
Y of IE, maakt niet uit. Een psycho blijft het en we weten denk ik allemaal precies wat je bedoelt
Groetjes,
M
Hij wil een publieke zitting, in pak verschijnen en heeft geen enkele spijt, integendeel. Zoals alle psychopaten ogen deze mensen zeer be-lezen, intelligent en plannen ze alles zeer bewust. Ik hoop dat de rechter hem niet al die aandacht gaat geven zodat hij op die manier de geschiedenis in gaat. Het altijd vreedzame Oslo is niet meer.
Heel erg! Ik zag het op CNN vrijdag! brrrrr wat een gedoe, opsluiten die kerel en nooit meer vrijlaten!
@Mriek: hahaha ja dat is waar
@Esther: nou niet alle psychopaten zien er netjes uit… ik bedoel, zie : Red-necks die zien eruit als kanibalen en nogal wat van hen sporen voor geen meter
Nog een narcist ook, dus. Inderdaad, niet geven die aandacht. Het zou toch niet gekker moeten worden.
Groetjes,
M
Och ja, een narcist ook nog … Hij slikte ook anabolen steroiden om een onoverwinnelijk gevoel te krijgen! En vertelt in zijn manifest over zijn game verslaving waar hij heel positief over was want het is mede zijn voorbereiding geweest op zijn daden. De bekende war spellen waar van den Trist ook zo vol van was.
Ik heb me vaker afgevraagd of ze die spellen niet moeten verbieden !! Al dat geweld in zo’n game, zie er het nut niet van. Ga toch puzzelen hahaha …
inderdaad esther, die spellen maar ook films… want wat ik al eerder zei toen die tristan b of hoe heet die gozer… dat gedaan had, je hebt amerikaanse films waarin dit allemaal gebeurd, 1 gek die om zich heen gaat schieten. zo breng je mensen wel op ideeen ja…
Manlief hier speelt ook wel van die spelletjes. Ik snap de lol er ook niet van, maar ja… Geestelijk is hij gelukkig prima in orde, dus vrees nergens voor Als hij zou moeten puzzelen, zou hij pas gek worden
Groetjes,
M
@Mriek: ja weet je bij dat soort mensen zit er gewoon een beestje in hun kop en door dat soort films en spelletjes wordt dat beestje gevoed. op den duur is dat beestje zo groot dat de gezonde hersencellen afsterven en er alleen nogmaar verderf achterblijft…echt waar…
Het brein van een psychopaat … toch vraag ik mij af wat de aanzet is geweest. Begint dat met bepaalde opvattingen hebben die uitgroeien door de jaren heen tot bv ernstige radicalisering Bijkomende teleurstellingen, frustraties, verkeerde vrienden, verknipte jeugd etc etc ?? Een einselganger, geen aansluiting vinden/zoeken bij mensen … Als je al dit soort types bij elkaar zet dan hebben ze allemaal bepaalde kenmerken die overheen komen. Jammer dat deze mensen ook gevoed worden door Hyves en andere netwerksites. Ze krijgen aandacht en zoeken aandacht. Raken steeds voller van hun opvattingen, waardes en normen.
Gelukkig wordt het geen publiekelijke zaak!
@Esther, ja dat is idd de vraag, maar ik denk nog wel verder: iets mis gegaan met de geboorte? zuurstof tekort? of zelfs…aanleg tot psychische problematiek? en dan idd verder kijken naar alles wat jij aangeeft… alles bij elkaar… ik snap dat ook niet hoe kan iemand zo wreed zijn, zo ziekelijk zo gestoord en egoistisch…
Klinkt logisch, Inge.
Groetjes,
M
Iets mis gegaan met de geboorte vind ik best vergaand Inge … maar misschien dat hierdoor het brein op een bep. manier gevormd wordt. Who knows. Aanleg in DNA … als het maar gevoed wordt … Ik kan me veel in denken en probeer me dit soort figuren in te denken wat hun gedreven heeft maar schocking is het wel, zo koelbloedig. Dat iemand jaren bezig is met de voorbereiding en een manifest schrijft van 1500 pagina’s, dan behelste het wel heel erg zijn leven. Zou zo’n iemand tot andere gedachtes kunnen komen in een gevangenis? Of is een psychopaat zo ziek in zijn hoofd dat hij ook in de gevangenis gevoelloos is en blijft … Karadich zegt ook nog steeds onschuldig te zijn terwijl hij massamoorden op zij geweten heeft en wat meer voor ellende! Geloof dat ik maar ander nieuws moet gaan lezen want sommige dingen zijn niet te bevatten!