Maar ehm Inge … Waarom worden dit soort zieke wezens dan geboren? Wat is het nut er van? Kunnen we er iets van leren? Enne … als er dan een god is, waarom grijpt ie dan niet in? Of horen dit soort mensen nu eenmaal in de wereld, hoort het bij het leven … hoe zal ik het noemen?
Mijn hart gaat uit naar Noorwegen
@Mriek: haha as always, ach dan ben ik ook ergens goed in
@Esther: daarom zeg ik al: het is jammer dat de wereld zo’n zieke wezens ter wereld laat komen. daarom twijfel ik ook aan het geloof. ik geloof sommige dingen maar lang niet alles. en geloven wil nog niet zeggen dat je het zeker weet, anders heet het geen “geloven” meer.
quote:
@Esther, ja dat is idd de vraag, maar ik denk nog wel verder: iets mis gegaan met de geboorte? zuurstof tekort? of zelfs..aanleg tot psychische problematiek? en dan idd verder kijken naar alles wat jij aangeeft.. alles bij elkaar.. ik snap dat ook niet hoe kan iemand zo wreed zijn, zo ziekelijk zo gestoord en egoistisch..
Niet dat ik me aangesproken voel, maar ik heb zuurstof te kort gehad bij de geboorte, kom uit een gebroken gezin, heb een kl*te jeugd gehad, een nog ergere relatie, ben verslaafd geweest en ik heb verschijdene psychiatrisch zieken in de familie (gehad) en ergens heb nou echt niet de behoefte om mensen te gaan afschieten met dum dum kogels. Wil alleen maar zeggen dat de daadwerkelijke oorzaak nooit te achterhalen is behalve door het hem te vragen en hoe ziek het ook is, wat hij aangeeft is de daadwerkelijk reden en waarom iemand zo is (geworden) zal nooit echt te achterhalen zijn.
Groetjes,
Michèle
daarom michele ik ken ook een paar mensen die geboren zijn met zuurstof tekort, het hoeft niet altijd wat te betekenen, maar zoals ik tegen Mriek al zei: sommige hebben een beestje in hun hoofd en hebben al die dingen “meegemaakt” die werden genoemd in mijn en esther’s tekst. jij hebt het geluk dat jij geen beestje hebt ik bedoel ik heb alles gehad wat jij opsomde bij jezelf, alleen geen zuurstof tekort. ik heb ook geen beestje, gelukkig maar…
Gewijzigd door - MamavanRico op 25 Jul 2011 19:34:53
waar dan?? hahahhaa ik wilde al zeggen toch ook niet…eh elders… maar ik snap je hahaha oh wat erg!
hahahahaha
Ben blij dat we er om kunnen lachen !!
Kom ook uit een gebroken gezin, heb de GGZ van binnen en buiten gezien, kl*te jeugd gehad, verslaafde moeder etc etc etc etc … maaaaaaaar geen dum dum neigingen en ook geen moord idee-en. Beestjes? Ja 2 leuke katjes
@ Ester inderdaad er moet ook gelachen kunnen worden… Wij hebben 3 katten, een konijn en zilvervisjes…
Groetjes,
Michèle
wij hebben een hond, hadden vlooien, klanders en zilvervisjes.
toen de hond behandeld want die had al vlooien toen ik r uit het nest haalde. de klanders hebben we uitgeroeid want die zaten in het vogelzaad (GRR) en de zilvervisjes…ach wie heeft ze niet
Sinds ons huis grondig verbouwd is en grondig geisoleerd, hebben wij geen zilvisjes meer. Dan moet je denken aan kruipruimtes isoleren, naden en kiertjes zijn uit den boze, goed isolatiemateriaal met een hoge waarde etc etc.
@Esther: ik woon helaass in een huurhuis en nog steeds in een flat, dus dat heeft geen zin hier
@ Ester ik zie er soms een of twee als het te erg wordt bel ik de woningbouw wel
Groetjes,
Michèle
Daar moet je in een huurhuis ook heeeeeel niet aan beginnen. Zoveel werk. Je begrijpt; wij hebben een koophuis …
Beetje off topic volgens mij?
Echt vreselijk nieuws … het zou je kind/kinderen maar zijn…
@miniboy: ja je weet hoe het gaat he, dat gaat eigenlijk al jaren zo maar idd beetje erg off topic weet niet eens meer hoe we in vredesnaam bij zilvervisjes zijn uitgekomen
Handen vasthouden in sympathie voor Noorwegen:
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”