Die moeder van die 2 oudsten is de voogdij nooit kwijt geweest. Ze heeft wel ooit aangegeven dat Michael de volledige voogdij zou mogen hebben omdat hij volgens die moeder de beste vader zou zijn voor de kinderen (lijkt me stug als je ze met mondkapjes, gesluierd en/of met maskers de straat op stuurt, maar goed!), maar dan zou er een goede reden moeten zijn om haar de voogdij af te nemen.
Dat kan alleen maar als zij geen goede moeder blijkt te zijn en dat was blijkbaar niet aan de orde.
Nou naar mijn mening was dat wel degelijk aan de orde op het moment dat ze die kinderen volledig aan de zorg van die zonderlinge Michael overdroeg. Kan toch niet goed zijn zoals die kinderen tot nu toe opgegroeid zijn?! Als je zelf je kinderen vrijwillig ongeveer nooit meer ziet en als ze gemaskerd en wat dan ook in het openbaar verschijnen met iemand die niet helemaal spoort, dan ben je geen goede moeder als je dat laat gebeuren.
Dus ik ben erg benieuwd wat ze ervan gaat bakken nu de kinderen bij haar gaan wonen!
Groetekes, Sje