Leuk weer een meldplicht!
Sterkte met de laatste loodjes en ik hoop voor jullie dat het niet lang meer duurt.
Groetjes,
Sandra
Groetjes,
Sandra
Leuk weer een meldplicht!
Sterkte met de laatste loodjes en ik hoop voor jullie dat het niet lang meer duurt.
Groetjes,
Sandra
Groetjes,
Sandra
Hoi meiden,
Ik denk niet dat Hanna zelf zich nog kan melden vandaag wanteh…de vliezen zijn vannacht gebroken!!! Ha ha niks 42 weken!
Ze meldde wel dat ze weer naar huis is gestuurd door het ziekenhuis omdat de weeenactiviteit afnam dus dat is balen dan kan het nog wel even duren en ze heeft al om de 5 minuten weeen dus best pittig vanaf vannacht.
Als ik iets hoor dan meld ik het weer hoor!
Kortom, spannend!!! Ben helemaal nerveus ;D
groetjes,
Wendy
Wat ontzettend spannend.
Wel raar dat ze weer naar huis is gestuurt. Mijn vliezen waren bij Daan met 36 + 1 weken gebrokene en ik moest meteen blijven. Ze probeerde het bij mij nog te rekken, omdat ik voor de 37 weken zit. Maar in principe mag je niet langer dan 24 uur met gebroken vliezen rondlopen ivm infectiegevaar.
Wens haar veel sterkte als je haar nog spreekt!
Groetjes,
Sandra
Heb haar net gesproken. De weeen komen om de 7 minuten en houden ruim 1,5 minuut aan en doen goed zeer. Ik snap ook niet waarom ze naar huis is gestuurd. Ze gaven wel aan dat ze dachten dat ze zich thuis meer op haar gemak zou voelen want de weeen namen af in het ziekenhuis maar ja ze woont op een half uur rijden van het ziekenhuis! Ik heb haar geadviseerd gewoon terug te gaan en zich niet meer weg te laten sturen.
Ik ben heel benieuwd!
groetjes,
Wendy
enneh maar goed dat marmama zo vroeg was want de meldtopic zou eigenlijk vandaag moeten worden geopend en dan had ie meteen weer gesloten kunnen worden
we houden het goed in de gaten en ik heb 76 uur met gebroken vliezen gelopen hoor
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
Spannend! Erik is ook geboren bij 38+4, misschien de nieuwe Hanna-telg ook wel? Ik duim dat het goed gaat!
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Oeff spannend!!
moppiesmama als je der nog spreekt(smst) wens ze dan heel veel sterkte en ze kan het
Liefs Michelle
Ohhhh, wat ontzettend spannend! Ik blijf ingetuned, zodat ik alles mee kan maken! Echt heel erg spannend! Hannaaaaaaaaaa…zet 'm op! Amy komt eraan! Hopelijk gaat het allemaal goed en heb je je kleine mop snel in je armen! ((Hanna))
Groetjes Rainbow
Spannend, spannend!
Ik moest ook blijven in het zkh nadat m’n vliezen gebroken waren, maar dat was omdat dit voor 37 weken gebeurde. Anders hoef je in principe niet te blijven. En bij mij gaven ze aan dat ze niets doen als de vliezen breken, alleen als er een infectie optreedt.
Groetjes Natasja
Nou meiden,
Amy is geboren!!! Rond 16:04 uur vanmiddag, in het ziekenhuis.
Omdat ik ervan uit ga dat zij vandaag nog naar huis gaat laat ik het aan haar om jullie verder te informeren maar moeder en Amy maken het heel goed!
Ben ik lekker de 1e die jullie hier kan feliciteren: Gefeliciteerd lieve schat, ik ben super trots op je!
groetjes,
Wendy
Van harte gefeliciteerd! Geniet lekker van elkaar! En wat een leuke naam!
Groetjes Anouk
Gefeliciteerd met de kleine meid. Toch maar goed dat de meldplicht eerder geopend is .
Geniet er maar lekker van met jullie 4en
Groetjes Corina
Wow, dat is snel gegaan!
Zo is er nog niets aan de hand en nu lees ik ineens dat er een kleine meid is.
Geniet met z’n allen, enne… gefeliciteerd!!
Liefs, Anne