Meldplicht marmama

Bij mij zijn de vliezen gebroken toen ik op 4 cm ontsluiting bleef hangen… Achteraf was ik er echt niet blij mee want ik kreeg er een weeenstorm door, waardoor ik uiteindelijk in het ziekenhuis ben beland voor een ruggenprik De weeen haalden namelijk niks uit…
Bij mij brak ze de vliezen met een soort breinaald en kwam dus wel alles met 1 plens er uit, maar ik had al zulke heftige weeen dat ik verder niet veel gevoeld heb Alleen warm water dus

Maarre nog maar 5 dagen tot de uitgerekende datum Dat word spannend! Zou het misschien precies op de uitgerekende datum komen

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

@mama van Rico, die knaks… het klinkt wel als een heel akelig gevoel idd zoals je het omschrijft. Het ligt er misschien ook aan op welke plaats je vliezen breken? En dat fijne gevoel…kan ik ook niet over meepraten…ik was onder zeil dus dat is aan me voorbij gegaan.

@MarMama, er wordt wel een groot beroep op je geduld gedaan he?! Hou je het nog een beetje vol? Succes meid, hoop dat je heel gauw met die kleine in je armen ligt!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Nog geen Marmama vandaag. zou het dan nu toch zover zijn?

groetjes Ramona

Oeeeeh spannend, marmama waar ben je Ze is ook nog niet op hyves geweest vandaag!

Sorry, sorry , sorry!

Ben weer veels te laat met melden!

Vandaag zijn we met z’n drieën even lekker naar Ballorig geweest, om even de spanning te onderbreken, zeg maar.
Aangezien er verder dus helemaal niets gebeurt behalve de voorweeen en we er toch wel nerveus van worden moesten we ff weg…
Luka lijkt de spanning ook te voelen, die is wat moeilijker dan anders en werkt in alles lekker tegen. Dus voor hem leek het ons ook wel leuk om even zijn energie kwijt te kunnen, en dat is wel gelukt zeg!

Ik kan dus verder nog steeds niets melden, helaas. Alles is nog hetzelfde. De voorweeen worden ook niet erger, ik krijg nu alleen wat meer last van maagzuur.

Groot gelijk dat jullie er even uit geweest zijn. Ook leuk voor Luka kan hij lekker zijn energie kwijt. En kan je zelf even mooi je gedachten verzetten.

groetjes Ramona

Oh wat heerlijk dat jullie even zijn weg geweest! Daar knapt een mens van op he Misschien word het dan toch echt de uitgerekende datum precies

En daar zijn we weer…

Word wel een saai topic hoor, zo hoop ik voor jullie ook niet dat het nog 2 weken langer duurt…

Er is dus weer niets gebeurt, wel weer een onrustige nacht gehad met flinke voorweeen. Maar iedere keer als ik dacht:" Zou dit het dan zijn? Zal ik de vk maar bellen?" dan hield het weer op voor een tijdje.
Vanochtend belde de vk zelf hoe het ging, dit ook verteld en toen zei ze dat het toch nog steeds voorweeen zijn zolang het niet regelmatig is.
Ze wilde wel komen om ontsluiting te meten, maar dat hoeft van mij niet. Het zegt toch niets en dan ga je alleen maar weer zitten wachten…

Vandaag lekker met Luka en opa even alle Duplo bakken ondersteboven gooien en boodschappen doen. En dan is er zo weer een dag voorbij!
Het is iig wel mooi weer hier, dus lekker de tuindeur open en lekker in de tuin zitten, heerlijk!

Oh maar dat geeft helemaal niets hoor, het meeleven en iedere dag checken hoe het met je gaat is ontzettend leuk! Juist fijn weer iemand die er de tijd voor neemt
Veel plezier vandaag!
groetjes,
Wendy

Zo is het, maakt helemaal niks uit! Ik had ook niet iedere dag spannend nieuws, maar ben me ook braaf tot 41 weken en 3 dagen blijven melden…

We leven gewoon met je mee, meid! Enneh… hel verstandig om gewoon fijn de hort op te gaan. Van alleen maar wachten wordt je ook helemaal gaar!

Liefs

Goed van je dat je inderdaad de vk niet hebt laten komen. Stel dat je nu 5cm hebt denk je yes, terwijl het inderdaad dan misschien nog wel 2 week kan duren…
Maar hier is het ook heerlijk weer! Inderdaad lekker van genieten hoor! Want morgen krijgen we weer een prutdag

Ha ha ha een voordeel als de ontsluiting nu al lekekr vorderd heb je dat al gehad als het echte werk begint

Maar ik hoop dat je snel van start mag hoor.

Groetjes,

Michèle

Nou, de dag verliep toch even anders…

Allereerst, nog geen baby!

Maar eigenlijk vlak na het mijn melding hier werd ik ziek. Maar dan ook echt ziek!
Spugen, rillen, buikloop, hoofdpijnalles erop en eraan…
Gelukkig was mijn vader er al, dus die zorgde voor Luka en ik ben maar naar bed gegaan.

Na een paar uur slaap leek het wat beter te gaan, maar vooralsnog gaat eten helemaal niet, drinken mondjesmaat en mijn buik voelt echt alsof hij op mijn knieen hangt, zo zwaar!
De voorweeen zijn ook vaker, maar niet pijnlijker en niet regelmatig. Maar echt lekker van de bank komen doet het niet…
Ze is onwijs onrustig en bewegelijk, ik voel haar continu.

Vk is geweest, bloeddruk is netjes ( ik was bang voor HELLP) en heb nu 5 cm ontsluiting. Zij verwacht dat het nu ook echt niet meer lang gaat duren…

Dus alles voor Luka zijn logeerpartij ingepakt, en alle spullen alvast pakklaar gezet. Dan kunnen we gelijk weg al het nodig is…

En gelukkig dat jullie het nog niet saai vinden! Ik vind alle reacties en medeleven ook onwijs lief van iedereen!

Ow spannend… al 5 cm! Al op de helft.
Hopelijk duurt het nu echt niet lang meer. Zou erg fijn voor je zijn.

Succes!

Nee hoor, helemaal niet saai! We volgen het op de voet
Maar wat een pech zeg, je krijgt er toch geen buikgriep bij…? Hoop dat dit heel snel over is zodat je wat energie kan sparen voor de bevalling.
Sterkte en vanavond lekker optijd onder de wol (voor zover je nog een beetje lekker ligt…)!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Ik heb vaker gelezen in meldplichttopics dat sommige vrouwen heel erg ziek worden een dag voor de bevalling Dus wie weet gaat het vannacht of morgen allemaal gebeuren Ik hoop het maar voor je!! Het zal in ieder geval vast geen hele lange bevalling meer worden met nog maar 5 cm te gaan
Alvast heel veel succes en sterkte!!

Spannend zeg! Ik kreeg dezelfde klachten vlak voordat het echt loos ging, dus wie weet…zet 'm op! Je bent qua ontsluiting al op de helft joh, fijn.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Daar ben ik weer!

Helaas weer niks gebeurt vannacht, wel erg onrustig geweest en weinig geslapen.
Er gebeurt dus eigenlijk heel wat van binnen, alleen wat wij willen, bevallen, dus nog niet.

Vandaag is iets beter dan gister, moet alleen nog veel spugen. Verder weer zo’n zware buik, ik kan er ook helemaal geen druk op verdragen van een broek of zo. Ik loop dus in een vreselijk baggy joggingbroek en die hangt ergens op mijn heupen…
En ik had nog zo gezegd dat ik er als mama nooit zo bij zou lopen! Hier in de buurt schijnt dat namelijk wel de mode te zijn bij moeders…

Luka is lekker bij opa en oma, die werd een beetje verdrietig van zijn zieke mama, hij was helemaal overstuur!

We gaan weer zien wat de dag brengen zal…

Och gossie wat sneu voor Luka, maar wel heel lief dat hij zo met je meeleeft Wel fijn dat hij even bij opa en oma terecht kan. Het is ook heel wat voor zo’n klein manneke natuurlijk. Fijn dat je je iets beter voelt, dan kan je hopelijk goed en fit de bevalling tegemoet.
En ach hee wat maakt het uit van die slobberbroek Je gaat bijna bevallen, dan mag dat hoor!
Lekker genieten nog even van alles, het is nu zomaar voorbij!
Nogmaals succes en sterkte, want het zal vast geen week meer gaan duren (hoop ik voor je)

He wat naar dat je zo beroerd bent. Het zit je ook niet echt mee he. Ik hoop dat je je inmiddels al een beetje beter voelt en dat die andere 5 cm snel volgen.

groetjes Ramona