Assie komt ook hoor, don`t worry. Maar daar hoefde ik toch niet apart voor te mailen of wel ? Ennnuuuuhm Triesssssss ik kan niet zo heel veel maken van je berichtje hierboven, hahahahaha beetje warrig.
Assie komt ook hoor, don`t worry. Maar daar hoefde ik toch niet apart voor te mailen of wel ? Ennnuuuuhm Triesssssss ik kan niet zo heel veel maken van je berichtje hierboven, hahahahaha beetje warrig.
quote:
Ennnuuuuhm Triesssssss ik kan niet zo heel veel maken van je berichtje hierboven, hahahahaha beetje warrig.
Op welk berichtje doel je dan?
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya
quote:Deze
Bieb ik heb jouw bianca en marielle! en damens even voor de duidelijkheid! al heb 1 of 1000000 berichten wat mij (Ik spreek even namens ikkeben) betreft is iedereen welkom, ook voor de mensen die niet weten hoe er te komen er is hulp! er zijn mobiele telefoons dat moet het probleem niet zijn!tries
Gewijzigd door - Tries op 17 Mar 2006 23:51:11
Hihi, het is op zich wel te lezen en te begrijpen, Triesje was moe denk ik
Ze bedoeld gewoon dat het niet uitmaakt hoeveel of hoe weinig berichten je hier geplaatst hebt: je bent altijd welkom
En dat de plek van bestemming ook geen probleem hoeft te zijn omdat er mob. telefoons zijn: er is altijd wel iemand te bereiken die nog even de weg uitlegt ofzo.
Ik vind het trouwens wel jammer dat niemand van de “nieuwe” mee gaat
Gewijzigd door - Bieb op 18 Mar 2006 11:32:38
quote:Is dat zo ? Ik dacht dat er wel mensen ( van de nieuweren )lekker zin hadden om mee te gaan. Hmmmmmmmm wat is dat nou ? we zijn best lief hoor en bijten echt niet. Maar alle gekheid op een stokkie, ik zou het wel heel gezellie vinden als er meerderen meegaan.
Ik vind het trouwens wel jammer dat niemand van de “nieuwe” mee gaat
Groetjes Bianca,
Ja, volgens mij heeft MJ eens gezegd dat ze het stiekem wel eng vond en later zeiden er een paar dat hun baby dan niet kan slapen…
Nou ja, het is geen verplichting natuurlijk maar het zou wel erg leuk zijn!
Sorry dat het niet helemaal over kwam, heb even namen moeten noemen misschien.
Ik bedoelde dat Daphne73 zegt ik ben nog niet ingeburgerd ik heb nog heel wat postingen te gaan, daar reageerde ik dus op dat dat echt niet uitmaakt…
Sorry! was inderdaad moe hihi
Tries
Hahahah eigelijk wel! nee hoor meis ik zet jullie er bij allemaal toch?
kus Tries
Gewijzigd door - Tries op 18 Mar 2006 20:28:29
heehoi!
Ik heb net Tries katen weten dat ik er helaas niet bij kan zijn de 9e… mijn mams viert
haar verjaardag dan en daar willen we (Gioia en ikke) bij zijn.
Jammer vindt ik het wel, de vorige meeting vonden ik en Gioia erg leuk!! Maar ik zal de verhalen ongetwijfeld gaan lezen
Overigens is het (te) lang geleden dat ik wat heb laten horen (), komt er steeds niet van uitgebreider achter de pc te zitten dan mail begluren, zeg maar.
Het gaat in ieder geval goed met ons! Gioia is net weer gekeurd op het cb en alles is prima in orde!
Okeej, tot horens!
groetjes, Jacky
de papa van Gioia
jammer jackie .maar je moeder is ook belangrijk .en er volgen vast nog meer meeting .s .en dat je het druk heb snappen we best hoor. knuffels voor gioia
groetjes marielle mama van
10-10-01
Het klopt ik was er vorig jaar nog helemaal niet lang bij en nu ben ik weer een hele tijd weggeweest. Het plan is nog steeds om te komen, maar ik heb nog niemand gevonden om met kinderdienst te ruilen, dus het is nog even onder voorbehoud.
ooh, moet je ook een mailtje sturen als je er niet kan zijn??
Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin
Okee, dan is het goed
Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin
zou jammer zijn carina .als jullie niet kunnen .maar ja dan volgende keer beter
groetjes marielle mama van
10-10-01
Ik weet het niet hoor…hoop echt dat we kunnen komen zondag maar eenvoudig is het niet :s
Zit natuurlijk met Kaya, die moet wel ff opknappen.
Verder is het in het weekend altijd zooooo druk met werk (van zaterdagmiddag tot maandagochtend moeten we bijv. non-stop ergens zitten, nou hebben we wel mensen die ingezet worden natuurlijk, maar er is extra werk bijgekomen, zoals zo vaak…)
Maar goed, Peter gaat passen en meten
Gewijzigd door - Bieb op 07 Apr 2006 15:34:51
ik ben er helaas ook niet bij!! Volgende keer kom ik zeker, ben nl wel benieuwd naar alle gezichten en stemmen!! Misschien zijn jullie in het echt wel allemaal kleine oude mannetjes Of ik!!! Nee grapje, maar deze keer gaat het niet lukken, volgende keer beter. Heel veel plezier dames!