Hoi meiden, moet het ff van me afschrijven, maar tis weer zo ver. Mees drinkt weer zo slecht en mama zit er doorheen. Heb zijn kinderarts al gebeld maar die zegt zolang hij 600cc drinkt incl haje en fruit vindt ze het goed, maar mijn probleem daar mee is dat mees gewoon zijn melk weigert. Als ik hem zijn zin geef drinkt hij maar 30-40cc, hij moet het gewoon niet. Op een of andere manier komt dat dus niet over dat wij die 600cc prima vinden maar dat we zo aan het klooien zijn om het er uberhaupt in te krijgen. Moest me maar niet al te druk maken, ja makkelijk gezegt maar wij lopen met iedere fles onderhand 3 kwartier te prutsen. Vond het zo erg op het moment dat als ik smorgens opsta al tegen de dag aankijk. Vandaag ook, 7u 1ste fles dat gaat dan wel met protest 200 op, 9u paar hapjes fruit, 11u met veel pijn en moeite 150 erin gekregen, 14u half potje (4+) groente + danoontje, 15u 80cc, hij kokhalste gewoon, 19u met veel pijn en moeite 130cc. Kortom 560cc totaal vandaag. Heb werkelijk geen idee waar dit nou weer zo vandaan komt, ging zo goed. Vinden jullie ook dat ik me te druk maak? Ben benieuwd wat jullie vinden,
Gr patries
Mama van Luna (26-2-2005) en Mees
(24-4-2009).