Meeeten binnen en buiten?!

nog wat anders

http://www.oudvalkeveen.nl/index-html.htm

ligt in Oud Valkeveen bij naarden, geen idee even of dat voor andere te doen is, het is wat verder voor mij maar ach

kost 8 euro pp kinderen tot 2 jaar gratis
Smikkelmenu € 3,- p.p. (patat ‘met’, Chocomel of Fristi en een ijsje)
Gratis parkeren

Dit is zowel binnen al buiten!

Ik heb gehoord dat het er erg leuk moet zijn

Graag jullie mening er over!

Tries

Ik vind het er erg leuk uit zien, maar het is voor ons zon 30 min verder dan Utrecht wat betekent dat we dan zon 2 uur rijden. Moet ik effe kijken of ik dat nog red met zo`n buik. Maar het zou zeker een leuke locatie zijn.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

hoi tries leuke joh het ziet er allemaal erg gezellie uit maar we wachten af wat de andere willen ik vindt het oke

groetjes marielle mama van tanja

Nog meer meningen?

Tries

Ehm…ik ben bang dat het zo groot is dat we er “verdwalen” en elkaar kwijtraken zeg maar
Daarom gingen we ook niet naar een dierentuin, toch?
Was die kinderboerderij niks?

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

het is helemaal niet zo groot en bij voorbaat er hoeft niet te gereserveerd te worden! want wat de meeste willen is binnen en buiten! kijk ik doe mijn best! we willen met mooi weer buiten zijn! met slecht weer binnen, enz enz

weet je geef ff een andere optie!

Tries

Niet zo gepikeerd Triesje
Ik vind het prima, oké?
En natuurlijk weet ik dat je je best doet.
Ik vroeg verder alleen of die kinderboerderij (bij nader inzien) niks was…

Gewijzigd door - Bieb op 31 Mar 2005 08:24:49

Maar stonden er in die verwijderde topic over de meeting niet een paar reakties van mensen die 8 euro per persoon te duur vonden?
Kijk, ik wil niet moeilijk doen hoor, maar ik weet zeker dat die reakties er waren en nu hoor ik die reakties niet meer.
Als die mensen (ik weet écht niet meer wie het waren ) inmiddels misschien géén problemen meer hebben met 8 euro per persoon, dan is dr niks aan de hand natuurlijk

Misschien kunnen de anderen inderdaad ook ff reageren?

Lieverds ik weet nog steeds niet of wij meegaan. Denn heeft zijn rooster nog steeds niet.
Maar ik sluit me bij de meerderheid aan.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Bieb, Ik had je al vertelt er moet bij de kinderboederij zou moeten worden omdat ie eigelijk die dag niet eens open is en dus gereserveerd worden als het dus slecht weer is zijn we dus verplicht daar naar toe te gaan, dat gaat natuurlijk niet…

ik dacht dit is binnen en buiten! weer van monique van lucas dat het erg leuk moet zijn.

Ow…ik had begrepen dat de kinderboerderij die dag wel open was…(alleen niet lang genoeg zeg maar).

Maar goed, het maakt mij (voor alle duidelijkheid) dus NIKS uit waar we heen gaan.
Ik vind alles best.

Alleen dat sommige 8 euro p.p. teveel vinden weet ik zeker omdat dat gezegd is toen.
Maar goed, als die mensen dat nu niet meer teveel vinden lijkt het mij opgelost.

En Oud Valkeveen schijnt idd erg leuk te zijn.

Ik weet even niet meer wie dat te duur vond laat die gene zich even melden!

misschien een blonde vraag hoor,maar laten we de kids gewoon los of lopen we met elkaar mee daar???

want het lijk me dat het ene kind dat wil de andere dat en ik weet dat ik mijn kids dan niet kan houden en dat we straks allemaal op ons zelf lopen

want ik ziet ook waterfietsen dus ik laat kaitlyn al helemaal niet alleen dan

of ben ik nu weer te kritisch aan het doen

Hihihi zo, ik neem dus eigenlijk aan dat deze locatie ( http://www.oudvalkeveen.nl/index-html.htm )vast staat. € 8,00 euro kan ik mee leven hoor. Maar zoals ik al zei is het voor ons een lange autorit (zo`n 2 uur). In principe niet erg maar ik moet ter zijner tijd effe bekijken of ik dat red met die enorme buik. Ik denk dat we dan met 4 komen, incl Evianne. Tja wat betreft het bij elkaar houden van de boel, ik heb geen flauw idee. Als we met zijn allen op vast 1 plekje zitten kan iedereen daar toch eventjes weg als ie wil ? Misschien is het dan wel pokkenweer joh en zitten we zowiezo binnen. Ik denk dat dit zichzelf wel regelt.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

ik vindt het een leuk idee ,ik heb er erg veel zin in .wie sluiten zich er nog meer bij aan!!!het is heel moeilijk anders, om wat binnen en buiten te vinden voor minder geld,enne we gaan niet dagenluks met ikke ben op stap ihihiihiihihihi

groetjes marielle mama van tanja