Me eerste gesprek Afgewezen

Ik heb vanmorgen terugkoppeling gekregen over Samsung. Ik ben niet uitgenodigd voor een volgend gesprek. Ik ben eerlijk geweest over mijn persoonlijkheid. Ik ben namelijk een sterke soms wat dominante persoonlijkheid en ze willen iemand die wel assertief is en initiatief toont maar ook zeer volgzaam is. En dat ben ik niet. Aan de andere kant denk ik dan hallo dat mens die bij dat gesprek zat was dat ook niet hoor, maar ja zij zit er al en ik niet. Maar ik weiger me anders voor te doen dan ik ben. Dat heb ik bij Kone geprobeerd en dat was alleen maar ellende.

BAM loopt nu nog, Unique belde met 2 vacatures en LUBA ook met 1, heb dat van 16-6 nog staan en ik heb er zelf ook nog een paar uitgezet. Als het UWV nou ook nog even een positief oordeel velt dan ben ik helemaal uit de stress zeg maar.

Groetjes,

Michèle

ohw wat jammer meid! maar idd je bent eerlijk geweest en dat is het belangrijkste, dan weten zij meteen dat jij zoiets hebt van: dit ben ik! doe dr mee wat je kunt, kun je er niks mee dan niet…volgende…
ik hoop dat de rest wel goed uitpakt meid!

Jammer, maar ze krijgen de hele Michele en niets anders dan de hele Michele! ja toch! Goed dat je eerlijk bent geweest en groot gelijk. Je bent wie je bent. En die Michele krijgen ze! Hopelijk lukken die andere dingen wel en ben je gauw ALS JEZELF aan het werk meis! Altijd toneel spelen lijkt me niks…zeer volgzaam…oef, dat zou ik ook niet kunnen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

BAM is inmiddels ook afgewezen, maar ik had al aangegeven dat ik verbaasd zou zijn als die door zou gaan ivm met het notuleren. We gaan nu weer vrolijk verder…

Enne ik heb bij Kone me anders voorgedaan en we hebben gezien waar dat toegeleid heeft. Nergens dus dat doe ik nooit meer.

Groetjes,

Michèle

Wat balen joh dat je bij beide bent afgewezen. Vind het wel erg goed van je dat je zo eerlijk bent geweest, want ik denk niet dat iedereen dit zou doen. Ik zou hetzelfde hebben gereageerd als jij, want anders kom je jezelf wel tegen als je er eenmaal werkt.

Hoop dat je echt snel wat anders leuks vind.

Succes!

Groetjes,
Sandra

hoi michele, super jammer dat je afgewezen bent… heb erg voor je geduimd maar heb nie mogen baten… sollicitatiegesprekken ik blijf het een ramp vinden, stomme vragen allemaal en soms zeg je net de foute dingen niet dat ze niet kunnen bij die functie maar het is ook maar net wie er tegenover je zit he !

nou meis niet getreurt op naar een volgend gesprek!!

Pippy is geboren 17.07.2009

Had je daar tijd voor dan dant duimen

Enne ja zo denk ik ook. Al hoop ik wel dat er snel positieve uitspraak over die WW is want das een zorg minder dan.

Groetjes,

Michèle

ja had ik wat te doen he in het vliegtuig… hihihi!

nou ik hoop ook dat dat uwv met positief nieuws komt dan ist ff 'wat druk van de ketel wor

Pippy is geboren 17.07.2009