Man met bevallinspijn!

Ik was net op een ander forum aan het kijken, en toen zag ik dit :

ze proberen de pijn van de bevalling na te doen, om te kijken wie er een hogere pijn grens heeft, een man of een vrouw. Nu is het wel zo dat de vrouw tijdens een echte bevalling van allerlei endorfines en adreline aanmaakt, wat zorgt voor natuurlijke pijnstillers, dus helemaal vergelijken kun je niet, maar eerlijk is eerlijk, vond het wel zo leuk dat de vrouw als “winnaar” uit de bus kwam, dat ik dit wel met jullie wilde delen

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Hahahha hij is leuk!!!

Groetjes Marianne mama van Ruben en ??

Een mooi filmpje, nu nog even aan mijn man laten zien

Volgens mij maakt iedereen die pijn ervaart die stoffen aan en ze zijn wel de extra pijnen vergeten he… ze hebben alleen de buikweeën nagebootst en niet de been- en rug weeën… hij komt er dus nog makkelijk vanaf! En dan te bedenken dat hij het niet eens zo lang volhoudt als sommige echte bevallingen wel duren! Watjes zijn het

Haha super!! Vind het echt tof wat hij op het eind zegt!
Inderdaad is hij er nog makkelijk van af gekomen. Ik had al vrij vlot elke minuut een wee van een minuut (en een 22 uur durende bevalling), hij pas aan het eind
Ze hebben hem geen weeën storm gegeven, maar de makkelijkste bevalling die er is
En hij hoeft ook niet eens te persen en weeën tegen te houden en al het andere waar je doodmoe van word
Maar vind het echt super geniaal

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Gewijzigd door - goudvisje20 op 23 Aug 2011 18:36:39

Hihi hij is leuk!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Ja leuk he!! en idd, iedereen die pijn heeft maakt endorfines en adreline vrij als diegene pijn heeft, dus misschien is het dan ook wel min of meer het zelfde, alhoewel een vrouw natuurlijk het vooruitzicht heeft dat er een baby aan het einde is, en die man had dat dan weer niet. maar des al niet te min, voor elke man die in toekomst zit te klagen, mogen ze eerst dit filmpje eens kijken ;-D

liefs woezel

Ik kan het helaas niet zien, maar jullie reacties leveren al een hoop lol op!

@malawimamajada, het filmpje komt er opneer dat een presentator wel eens wilde weten heo bevallen voelt, omdat mannen beweren dat ze een hogere pijn grens hebben, maar vrouwen altijd zeggen dat als een man zou moeten bevallen er nooit een tweede zou komen. Met een fysiotherapeute en een gynecoloog hebben ze eerst op een vrouw electroden op de buik gezet, wat kleine stroom stootjes geeft aan de spieren in de buik, wat een wee effect kan nabootsen. Op die manier hebben ze gekeken of dat ook klopte, en de vrouw gaf aan dat dit heel erg leek op weeen. Toen ehbben ze die presentator er aan gekoppeld, en “zogenaamd” de bevalling op gang gebracht. ze hebben dus geprobeerd een bevaling na te bootsen, eerst weinig weeen in veel tijd, die naar mate de tijd verstrekt steeds vaker voorkwamen en ook in kracht en pijn toe namen. De bedoeling was, dat de man dit ongeveer 13 uur zou moeten volhouden, want dat is de gemiddelde tijd voor een bevalling. na 3 uur gaf de man het al op!!!

liefs woezel

Hahah is het in het Engels? Dan stuur ik het namelijk even door naar mijn man! ahahah wat ontzettend grappig!

@malawimamajada: Ja het is in het engels!

@Woezel: haha nou weet je wat mijn moeder altijd zegt? Als de mannen kinderen zouden moeten krijgen was de wereldbevolking in no time uitgestorven Haha

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Doorgemaild, eens kijken wat hij er over te zeggen heeft!

hahaha… geweldig! Ik stuur h’m idd meteen door!

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

haha zie het nu pas, maar wel grappig… enne uiteraard is dat de uitslag

vond het ook erg leuk om het filmpje te zien
hier ook nog ff doorgeven