Nou, het is zowiezo een aanrader wat mij betreft. Na 5 min loop ik in mijn badje alweer nieuw warm water bij te vullen normaal. Maar van dit spul krijg je het lekker warm en hou ik het makkelijk een uur uit in me badje zonder een drupje nieuw warm water. En kom ik eruit heb ik het gevoel dat alles ook wel morgen kan
Op het potje staat dat je na een bad hiermee een half uurtje moet rusten, whahaha als je eruit komt snap je ook waarom dat is. Een heerlijk relaxed gevoel maakt zich van je meester nl. Ook voor eventuele spierpijn helpt het super. 3 dagen schepte en kruide ik mee met bergen zand, savonds in bad met dat spul en sochtends weer fit. Het word heel veel gebruikt in welnesscentra en ook in ziekenhuizen. Ik kreeg het van een verpleegkundige die het uit Tirol eens meegebracht had en gebruik het voor mijn psoriasis.
1 Lepel in het badwater van de kinders en aangezien het badwater dan bruin kleurt riepen de kinderen meteen dat ze in een cola-bad mochten en dat was natuurlijk feest. Whahaha ze mogen hier helemaal geeneens cola, maar een cola-bad mag wel.
Maar het beginnende exceem van mijn kleine manneke was de volgende ochtend foetsie.
Voor diegene die zich afvraagt waar wij het over hebben
Tiroler Steinöl
quote:
De oliehoudende leisteen waaruit de Tiroler Steenolie wordt gewonnen is meer dan 180 miljoen jaar oud. Het is gevormd uit fossiele afzettingen van de oerzee “Thelis” en werd bij het ontstaan van de Alpen in het Bächental ( Karwendel gebergte bij de Aachensee in Tirol) omhoog gedrukt tot een hoogte van 1800 meter.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Gewijzigd door - Asje op 26 May 2010 20:07:36