nee ik zou ook niet teveel gelijk doen,nu ma es eerst hem aant eten krijgen dan de rest!! nogmaals succes!!
liefs jessica, &
nee ik zou ook niet teveel gelijk doen,nu ma es eerst hem aant eten krijgen dan de rest!! nogmaals succes!!
liefs jessica, &
Hoi Mignon,
Hoe is het inmiddels met het avondeten van Patrick? Zit er al verbetering in of is het nog steeds een ramp?
Groetekes, Sje (mama van Marleen en Ilse)
Ik ben blij dat ik niet de enige ben met een peuter die weigert te eten, ricardo is nu drie jaar en tot zijn tweede at hij goed daarna is het iedere keer op en af geweest. Dan ging het weer een paar dagen goed en dan weer weken fout. Fruit eet hij al niet meer sinds hij anderhalf was.
Ook ik heb alles al geprobeerd maar niks werkte, vandeweek ging het bij mij even misik werd er zo mismoedig van dat we allebei er helemaal overstuur van raakte.
Nu heb ik maar weer besloten om me er niks meer van aan te trekken alleen is het jammer dat mijn vriend hem vandeweek pap wou geven omdat hij niet gegeten had, terwijl ik daar dus op tegen was, dat was even lastig. Vandaag had ik nasi en daar heeft hih wel een paar happen van op ben benieuwd hoe het morgen gaat.
Ja patrick eet inderdaat veel beter op het moment. Ik schep van alles maar 1 lepel op en dat eet hij dan ook braaf op. Papa is er nooit met het avond eten omdat hij de avonden pas laat thuis komt. Maar samen maken we dan een bordje voor papa klaar die dan in de koelkast gezet word. Ik betrek hem overal steeds meer bij wat het eten betreft. Hij is dan erg trots op dat hij megeholpen heeft en komt dan ook rennend naar de tafel toe als het eten klaar is. Dit is gelukkig een opstakel die voor dit moment redelijk overwonnen is.
Ik wordt met de dag consekwenter ( ben erg dislecties dus dit woord is vast verkeerd geschreven) in alles. Dat werkt beter en beter hij test alles nog graag uit maar nee is nee. Na een tijdje accepteerd hij dat en gaat wat anders doen.
Iedere keer weer sla ik dan een zucht van verlichting en voel me wel trots dat het me weer gelukt is.
veel liefs mignon
Oh wat lekker dat het nu een stuk beter gaat!!!
Je hebt het ook op een hele goede manier opgelost, nu heeft hij echt het gevoel dat het zijn eten is. En wat van hem is… dat lust hij wel.En idd dat cosequente (rotwoord) is heel erg moeilijk, maar dan weet patrick uiteindelijk wel waar hij aan toe is. Bij ons wil Shakira het nog wel eens uitspelen, ja die is gehaaid!!
Je mag in ieder geval trots op jezelf zijn!!!
Klasse werk
Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
en Fajah (17-11-2004)
Geweldig dat het beter gaat! En wat goed dat het je lukt om consequent te blijven! Merk je dat je jezelf daar ook veelbeter en meer ontspannen bij voelt? Lekker toch?
Ik zou zeggen, ga zo door!
Groetekes, Sje (mama van Marleen en Ilse)
Wij, 7 studenten aan de Hanzehogeschool in Groningen hebben mogelijk een oplossing voor het probleem dat kinderen niet graag eten.
Voor meer informatie over het product, kijk op: link verwijderd moderator
U vindt daar een uitgebreide uitleg over het product, en denkt u dat het misschien bij u thuis zou kunnen werken, neem dan contact op met ons, of laat een bericht achter!
zo binnen vallen om reclame te maken is niet toegestaan www.ikkeben.nl
Gewijzigd door - Asje op 20 Jan 2009 16:10:05
nou ook goede middag! Lijkt me zo niet de bedoeling om even reclame te komen maken!
groetjes Gytha
Gewijzigd door - gytha en Lieke op 20 Jan 2009 14:42:33
Nee, dit had wel even via de webmaster gemogen lijkt me!
In de Albert Heijn kun je toch ook geen reclame gaan staan maken voor de bakker om de hoek?
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 20 Jan 2009 15:48:15
Overigens, bij die studenten zit waarschijnlijk geeneen vader of moeder, want ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet zo’n fantastisch produkt. Wij leren onze kinderen “Niet spelen met eten”, dus dan maken we er al helemaal geen dobbelspelletje van.
Ik vind eten af en toe al zo’n survival met al het geknoei en gezeur dus dan ga ik er ook niet nog eens een dobbelsteen bij betrekken. Moet er toch niet aan denken ook dat de buren elke avond tijdens het eten met kleine kinderen gingen zitten dobbelen. Klinkt nogal niet door in sommige huizen.
Groetekes, Sje