Maat schoenen bepalen

Bekend probleem! Met Luuk ben ik ook naar een “goede” schoenenzaak geweest. Ik kwam thuis met een paar schoenen waar hij niet goed op liep. Uiteindelijk rondgevraagd bij andere ouders in de buurt en toen vond ik een “echte goede schoenenwinkel”. Namelijk niet een met alleen dure schoenen, maar ook met een verkoper die er echt verstand van heeft. Hij kijkt niet alleen naar de lengte, maar ook naar de breedte en hij laat Luuk lekker rondrennen op de schoenen, dan is meteen goed te zien wat wel past en wat niet. Luuk zijn eerste paar schoenen heeft hij jammer genoeg nooit echt gedragen, ze bleven veel te breed. Maar nu heeft hij steeds schoenen waar hij echt wat aan heeft! Ik hoop dat je een winkel kan vinden waar men wel een goede kijk heeft op kindervoeten, want goede schoenen zijn heel belangrijk.
Groet Saskia

Sandalen heb ik trouwens ook gevonden, wel duur maar ze zitten perfect, Luuk zou ze het liefst in zijn bed aanhouden. Het zijn Timberlands, 45 euro. Wel duur, maar ze waren toen nog niet in de aanbieding. Ook de hiel is te stellen en ze kunnen natuurlijk in het water. Ik weet niet of er ook modellen voor meisjes zijn, maar wie weet heb je er wat aan.
Groet Saskia