Nou, here’s my story!
Bevalling heeft in totaal geduurd van 19u tot 23.25u…maar vanaf 20.30 had ik eigenlijk pas door dat het serieus bezig was.
19u braken mn vliezen toen ik (haha) verstoppertje speelde met Julian. Ik had net zo’n goede verstopplek joh, achter de bank! En toen… ik hoorde letterlijk knap en toen verloor ik al een beetje. Rustig op bed gaan liggen en om 20u ff verloskundige gebeld om in te lichten, maar had nog geen weeën. En om 20.30 kreeg ik zwaar menstruatie-gevoel, maar herkende dat niet als wee. Om 21u dacht ik toch ineens, volgens mij is het echt begonnen, dus manlief ff tijd opgenomen… gelijk al om de 3 min. Niet normaal, hoe krachtig en snel. Dus verloskundige gebeld en kwam meteen en legde al haar spullen al klaar en toen dacht ik voor het eerst pas: huh? komt ie dan echt binnen nu en …??
Binnen 1,5 uur had ik al volledige ontsluiting en kort daarna is ie geboren. AUWWW het deed zooooo’n pijn. Was bij Julian anders omdat hij geholpen werd door de gynaecoloog d.m.v. tangverlossing. Maar goed… je vergeet het toch weer gauw. De afgelopen week veel last gehad van naweeën! Maar ook dat is nu over.
Maar tis een superlief manneke, veel rustiger dan Julian was. Ik moet nu leren vertrouwen dat het ook echt een ander mannetje is en niet gelijk onrustig worden als ie huilt of piept. Er hoeft niet meteen iets te zijn!
We genieten!!