Leuk he.... voetbal!

lekker gespierd…

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

nou hier zijn ook geen voetbal kijkers
Ik vind het zobiezo niets en mijn vriend ook niet.
Dus ik denk dat hier ook geen voetbal op komt.

groetjes katinka

nou normaal gesproken hier ook geen voetbal kijkers .maar de wk met het nederlands elftal wel hoor .en dan zit ik voor bij de buis hihihihihiihih voor zien van kometaar hihihihihihi .nee hoor mim ik zag het ook .je oranje wortels .ze hebben ook oranje mergpijpen .niet door denken damens .geintje maar ze zijn er echt

groetjes marielle mama van
10-10-01

nou, dennis is heerlijk voetbal aan het kijken, en ik zit lekker rustig op internet! Nou ja, rustig, luca was in de auto in slaap gevallen, dus die is even over zijn slaap heen… ligt nu in bed te keeten!
Is de straat bij jullie al oranje?? Hier 1 huis met vlaggetjes… de straat achter ons, is helemaal in oranje sferen!

pff, met de wereldbeker voor de deur zal het hier ook wel bijna elke keer bingo zijn gelukkig kan ik nog altijd een beroep doen desnoods op de kleine tv in de slaapkamer … voetbal kan me nie boeien, behalve als de belgen spelen, dan zal ik wel es kijken … geef mij maar tennis, veldrijden,… en onzen Tom Boonen natuurlijk hé …

Ik zit hier met zo ne freak op mijn dak die zelfs elke nummer van de teletekst van om het even welke zender ( RTL, NED, Rai,… noem maar op ) van buiten kent, en dan maar switchen tussen die zenders

Ilse,

Fiere mama van deze hartedief ! ( 25/08/2003)
Vrouwke van Marc

ik kom net van mijn schoonfamilie vandaan… ben ik dus de enige die echt niets om voetbal geeft. Ze vinden me dan ook heeeeeeeeeel raar !!! Ik vind hun ook raar, dus dat komt mooi uit