Ik kwam zelfs oranje wortels tegen!
Groetjes Mim
Gelukkig houd die man van mij NIET van voetbal, vind er zelf dus ook helemaal niks aan.
Dus hier geen ruzie waar de tv op komt te staan. (krijg toch altijd mijn zin wel
Hihihi
)
Groetjes Marianne Mama Van Ruben
Arno houdt er ook niet zo van.( gelukkig!)
Maar we zetten wel de tv aan als Oranje speelt, maar kijken met een half oog.
Hebben ze bij jullie ook Oranjezoenen ( negerzoenen)in de supermarkt?
Groetjes Maaike
" border=0>" border=0>
[/img][/img]
quote:
Hebben ze bij jullie ook Oranjezoenen ( negerzoenen)in de supermarkt?
ja hier ook!!, alles is zo’n beetje oranje in de winkel.
zelf het wc papier!!! dus dat is het enige wat ik in huis heb met iets van oranje erop.
Groetjes Marianne Mama Van Ruben
Noop, wij zijn ook geen voetbalkijkers. Alleen zoals bij Bieb als ze in de halve finale of zo staan willen wij wel kijken.
Wij hebben andere tics, zoals kijken naar de Tour de France ( het liefst live natuurlijk). Tjaaa en daar kijken veel minder mensen naar dan naar voetbal (hihihihi).
Groetjes,
Diana moeder van Daan
wij zijn zelf niet zo van die voetbal kijkeres maar met ek en wk zitten we strak voor de buis en ik heb het hoogste woord
tuin versieren we ook oranje liefst nu al maar hans doet dat altijd op het laatst
Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn
Ik heb ook geluk dat mijn man niet graag naar voetbal kijkt. Hopelijk gaat Matthias later ook niet te veel voetbal willen kijken. Dat hij dan gewoon maar zelf voetbal speelt. Daar zal ik dan wel naar gaan kijken natuurlijk!
Maar ik zou eens tot in een Nederlandse winkel moeten gaan als ik jullie hoor vertellen. Is het dan echt allemaal zo oranje. Zelfs oranje negerzoenen en wc papier?? Ik wist wel dat het erg was met jullie oranje kledij, hoedjes en zo, maar zo erg, nee dat wist ik niet!!
Allee, veel succes he Nederland op het wk
Groetjes
Stefanie
Geef ook niets om voetbal maar nu met ikkeben ga ik weten wat te doen!
Groetjes Wendy, mama van Britt
Hier is het ook ongeveer andersom. Mijn man houdt wel van voetbal, maar hij vindt het er de laatste jaren niet leuker op geworden dus hij zou niet van slag zijn als het WK niet door zou gaan. Ik vind het echter wel leuk dat er weer zo’n toernooi aan komt.
We zien wel hoe vaak het voetballen hier aan staat de komende weken.
Ik las overigens net op nu.nl het volgende bericht:
http://www.nu.nl/news/742306/55/Websites_bieden_voetbalhater_alternatieven_voor_WK.html
Misschien iets voor de mensen die geen voetbalfan zijn en tegen de komende weken opzien.
Groetekes, Sje
Wij houden ook niet van voetbal. Maar mijn vriend vind het wel leuk om naar het nederlands elftal te kijken maar zal er niet voor thuis blijven.
Groetjes Bianca mama van Jeremy
quote:Hihihi die Mim!!!
Ik kwam zelfs oranje wortels tegen!
Nou hier ook 2 geen voetbalkijkers wij houden er allebei niet van.
Niet dat we het haten maar leuk vinden we het niet.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
Hahahaha, Jolande, je bent volgens mij de eerste die het ziet!
Of de rest vond em niet grappig
Groetjes Mim
hahaha, vond hem ook wel grappig hoor!!!
Ik woon gelukkig niet in een straat waar alles oranje wordt… maar straks als ze een beetje goed zijn dan kijk ik wel mee. Maar zodra het niet goed gaat dan hoeft het van mij ook niet meer!!
De meeste hebben trouwens wel heerlijke billen… das wel weer leuk om naar te kijken!!!
quote:
De meeste hebben trouwens wel heerlijke billen...... das wel weer leuk om naar te kijken!!!
Hmmmmmm, moet ik toch maar es voetbal gaan kijken!
Groetjes Mim
nou hier zijn ook geen voetbal kijkers
Ik vind het zobiezo niets en mijn vriend ook niet.
Dus ik denk dat hier ook geen voetbal op komt.
groetjes katinka
nou normaal gesproken hier ook geen voetbal kijkers .maar de wk met het nederlands elftal wel hoor .en dan zit ik voor bij de buis hihihihihiihih voor zien van kometaar hihihihihihi .nee hoor mim ik zag het ook .je oranje wortels .ze hebben ook oranje mergpijpen .niet door denken damens .geintje maar ze zijn er echt
groetjes marielle mama van
10-10-01
nou, dennis is heerlijk voetbal aan het kijken, en ik zit lekker rustig op internet! Nou ja, rustig, luca was in de auto in slaap gevallen, dus die is even over zijn slaap heen… ligt nu in bed te keeten!
Is de straat bij jullie al oranje?? Hier 1 huis met vlaggetjes… de straat achter ons, is helemaal in oranje sferen!
pff, met de wereldbeker voor de deur zal het hier ook wel bijna elke keer bingo zijn gelukkig kan ik nog altijd een beroep doen desnoods op de kleine tv in de slaapkamer … voetbal kan me nie boeien, behalve als de belgen spelen, dan zal ik wel es kijken … geef mij maar tennis, veldrijden,… en onzen Tom Boonen natuurlijk hé …
Ik zit hier met zo ne freak op mijn dak die zelfs elke nummer van de teletekst van om het even welke zender ( RTL, NED, Rai,… noem maar op ) van buiten kent, en dan maar switchen tussen die zenders
Ilse,
Fiere mama van deze hartedief ! ( 25/08/2003)
Vrouwke van Marc
ik kom net van mijn schoonfamilie vandaan… ben ik dus de enige die echt niets om voetbal geeft. Ze vinden me dan ook heeeeeeeeeel raar !!! Ik vind hun ook raar, dus dat komt mooi uit