Lalala(Anne) vandaag jarig is?

Nou, gelukkig is Seth vandaag weer wat opgeknapt.
Hij had koorts, en ik denk dat het mede door de warmte kwam. Vandaag was het weer minder, en heeft hij weer gewoon lekker gespeeld.
Wel een druipluier, het stroomde eruit!

Van Seth heb ik heerlijk deluxe handgemaakte bonbons gekregen, en mijn vriend had een kado gekocht, een tas die ik al van mijn zusje had gekregen van het weekend… dus nu gaan we samen een mooie zonnebril uitzoeken.

Verder heb ik o.a. workshops gekregen voor taarten maken en bonbons. Verder een abbo op de groter groeien en wat dingetjes in huis. Enne… nog veel meer hele leuke spulletjes

Liefs, Anne

och gerum! ja dat is idd weer een hele omschakeling voor die kleine lijfjes… rico reageerde er laatst ook heel erg op.
hee maar wat leuk zeg! ook die workshops! ontzettend leuk, veel plezier ermee meid en ik ben blij te horen dat je zoveel ander leuks hebt gekregen en dus toch een topdag hebt gehad!

Sorry dat ik te laat ben, maar zit met dit mooie weer weinig achter de computer.
Gefeliciteerd met je verjaardag en zo te lezen ben je goed verwent. Wel heel vervelend dat Seth ziek was. Gelukkig dat het nu weer wat beter gaat.

Groetjes,
Sandra

Beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd.

groetjes ramona

Ik ben ook een beetje laat, maar van harte gefeliciteerd!

Lilypie First Birthday tickers

Bedankt, meiden

Ook ik kom er 'n beetje laat mee, maar niet minder gemeent.
Dus bij deze Anne, Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Gr Patries