Lachen om uitspraken van je kind

Moet je ze er misschien even opnieuw inzetten aline dat komt wel eens voor

Enne morgan danst ook met der poppen en knuffels.

Groetjes,

Michèle

quote:
Waarom doet mijn lilypie het nou niet....

Groetjes , Aline

Maak dit er eens van:
(Kopieren naar je profielpagina, en daarna de *-tjes weghalen)

[img]http://lb3f.lilypie.com/6IKtp2.png[/img]

[img]http://lb1f.lilypie.com/IwY4p2.png[/img]

Dat wordt dan:

M.

Fantastisch, die Minke. Lekker wijs.
Hier nog niet echt uitspraken, maar we lagen compleet in een deuk toen Jasper met een super serieus gezicht met z’n handjes in de lucht ging draaien bij de dvd van K3 op het liedje ‘handjes draaien’. Alsof hij het dagelijks deed… Geweldig!!!

Lilypie Premature Baby tickers

Voor de haarvlechtcursus moet je even Googelen op Nenneke for Kids in Hendrik-Ido-Ambacht. Echt de moeite waard, mijn vlechtkunst wordt steeds beter! (wel veel oefenen natuurlijk!)

mooi dat dit topic er staat want er gebeurde echt iets ergs in de winkel…vind ik dan… nou kijk, wij (mijn moeder en ik) gingen shoppen voor rico… alvast voor de winter.
de kleedkamers staan langs de b-h’s
rico kijkt ernaar en roept UIT HET NIKS: tieten!
mijn moeder en ik kijken elkaar met grote ogen aan en ik vroeg: wat zeg je nou rico? hij zo: tieten?
ik zo doe even normaal ! (ik meteen rijco gevraagd of hij m dat had geleerd, hij zei: nee tuurlijk niet doe even normaal!) geen ideeeee hoe hij erop komt.
mijn moeder en ik moesten ons hoofd afwenden om niet in lachen uit te barsten
maar toen heb ik hem noodgedwongen BH moeten leren
hij zegt nou: eejaa!
tja beter dan tieten

Hihi, Jack zegt heel lieflijk Tietjes… Hihi. Zegt overigens niks over de grootte hoor
Hij zegt dan bijv: Oma ook tietjes, mama ook tietjes, en dan telt hij ze voor het gemak ook maar even…

Gisteren ging Jack op de foto en de fotografe had een speelgoedeendje op haar hoofd om een lach op zijn gezicht te toveren wat ook goed lukte btw.
Ze zei: Jack waar is het eendje?
Jack: op het nest!
HAHAHAH. Ik zei; nou je weet gelijk wat hij van je kapsel vind hahahaha!

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

k had dat ook laatst op me werk Ik ben helemaal wild van Robbie Williams. En 1 cd wordt ook gewaardeerd door mijn kinderen (Swing when you’re wining. Beetje jaren 50 muziek)

Dus ik zat met beyond the sea mee te zingen aan tafel.
K.: Sachia… niet meezingen!
Ik gewoon doorgaan natuurlijk.
K.: Sachia! Ik zeg toch: Niet meezingen!

Of een ander kind van 3enhalfjaar oud:
Dank je Satia! Ben heel erg blij met je!
Ik had wat speelgoed gemaakt

One day, one dream: Australië 2011

Lindsey heeft tegenwoordig ook wel weer een leuke.
Ze loopt op dit moment een beetje met een snotneus, dan komt ze naar me toe en zegt: neusje huilen, moete poetsen.

hoe ze er nou op komt met d’r neusje huilen, geen idee maar vond m wel goed gevonden haha.

liefs,
Rinske

Jurian in de winkel … (tuurlijk duidelijk hoorbaar) :
Mama kijk eens die mevr heeft haar auto mee de winkel ingenomen (electrische rolstoel) :open_mouth:

haha lol Rico zegt ook altijd: opa broem broem een autooo" als er 1 voorbij komt

Gewijzigd door - MamavanRico op 06 Jul 2011 21:52:07

Leuk om zo’n topic te lezen!

H. kan natuurlijk nog niet echt duidelij praten maar soms zegt ze iets wat er zo grappig uit komt…
Ik lag op de bank en als ze moe begint te worden dan wordt ze meestal wat baldadig. Dus huppa, ze gooit zo een boek op mijn neus.
Waarop ik zeg dat ze dat niet mag doen want dat doet zeer!

Draait ze om, kijkt een beetje over haar schouder en zegt: Ach joh! :smiley:

hier ook steeds leuke uitspraken!;
gisteren kwam mijn moeder langs om emma te halen voor een wandelingetje na het eten, maar we hadden nog geen toetje op.
dus mijn moeder vraagt; ga je mee een stukje wandelen
emma; ik moet nog yoghurt eten, snap je dat niet?!?! hihi heel bijdehand!

gr Gidget

Lilypie Maternity tickers