Krentenbol

Hier helemaal zweet… vooral op z’n achterhoofd.

Liefs

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

sorry ik ben geen broodexpert op baby gebied zoals je weet
maar hopelijk mag het wel en kan jesse lekker smullen

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

dasminder kikie maar aan de andere kant zo raakt hij wel zijn warmte kwijt

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Ja Ik spoel hem ook maar elke dag even af in bad. Normaal gaat hij om de dag in bad. Ik vind het zelf namelijk niet lekker om helemaal bezweer in mn bed te liggen.

Liefs

Hier ook hoor. Dani zweet ook en vnl inderdaad op zijn achterhoofdje. Ik probeer hem een beetje koel te houden met een nat washandje ofzo en natuurlijk veel drinken! Dani is helemaal gek op water.

Krijgt-ie nu bij 5 maanden al brood? Dat is toch pas vanaf ongeveer 7 maanden? Of klopt je ticker niet?

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 02 Jul 2009 11:57:25

Uhm mn tikcker klopt niet! Ga gelijk veranderen. Hij is 5 juli 10 maanden. Maar mag hij een krentebol?

Liefs

Ja, als hij 10 maanden is, mag hij een krentenbol! In elk geval, ik heb Nora ook al is een krentenbol gegevens en ze is er dol op, heeft er ook geen last van gehad!

Nora gaat met dit weer ook elke avond even afspoelen in bad. Zweet en eventueel zonnemelk eraf, vind ik wel zo fris. Zelf douche je ook meer met dit weer.

Het hoort er allemaal bij. En ik geloof dat ik een van de weinigen ben hier, maar ik vind het heerlijk, die warmte! Behalve hier in dit halfgare pand op mn werk waar ik wegdrijf en geen raam open kan… Maar thuis lekker veel buiten. Zweten hoort erbij dan natuurlijk, maar onze babies zijn al best groot, kunnen een hoop hebben al, denk ik dan. En dan drinken ze misschien wat meer, eten en slapen wat minder… ik vind het wel herkenbaar van mezelf, eigenlijk.

Maar ik hoop voor jullie dat het snel koeler wordt, hoor!

Ff kijken of mn ticker het nou doet of weer niet…

Liefs. Liske

[img]http://lilypie.com/pic/2009/06/17/H4IQ.jpg" width=“60” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb1f.lilypie.com/X0hUp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” />

Volgens mij mogen ze dan wel een krentebol. Ik heb het morgan overigens nog nooit gegeven en ook nog nooit rozijntjes.

Groetjes,

Michèle

Ja hoor, krentenbol mag gewoon. Alleen uitkijken dat-ie daardoor mogelijk geen brood meer wil. Hij is op een leeftijd dat hij moeilijk kan gaan doen met eten dus kijk uit dat je dat niet zelf aanwakkert met die krentenbol.

Wat dat betreft kun je het dus beter niet in plaats van gewoon brood geven, maar bijv. als een soort extraatje na zijn brood.

Gewoon brood laten eten en dan halve krentenbol als hij zijn boterham goed gegeten heeft.

Als je het in plaats van brood gaat geven, denk ik dat je weleens in de problemen zou kunnen komen.

Groetekes, Sje

ff testen

test 1 2…

@Liske, er is een speciaal test-topic.

Groetekes, Sje

Kijk maar naar mijn topic geplayed door de baby. Over moeilijk doen met eten gesproken.

Groetjes,

Michèle

@Sje, dank u, ga ik direct is even koekeloeren hoe ik een foto erin klus…

@ Liske

Ik vind het ook wel lekker hoor! Maar wel elke avond douche…

@Michele

Moet je echt een keer proberen is echt leuk! Hij gaat dan proberen ze uit het doosje te krijgen wat natuurlijk niet lukt

Liefs

quote:
Hi meiden,

Jesse is gek op rozijntjes dus zat me eigenlijk af te vragen of hij dan 's middags ipv van het broodje misschien een krentenbol mag met boter ofzo?

Liefs

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/9V7kp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Maar natuurlijk, hij mag toch ook rozijntjes eten?
En brood eet hij al zeg je, dan mag de combinatie natuurlijk ook.
Wel opletten: een krentenbol is een stuk zoeter dan een gewone boterham,
dus voor je het weet wil hij alleen nog maar krentenbollen.

Niet te vaak geven dus. Lekkere traktatie voor het weekend bijvoorbeeld!

M.

@ Kikie gister bij pappa op het werk stond een bak studentenhaver voor de klanten om te proberen dus een grote rozijn eruit gevist en gegeven. Snapte ze niks van smaakte ook niet tot ik hem een beetje kapot beet en ze proefde wat het was. Toen wilde ze er meteen nog 1. Denk dat ik van de week inderdaad maar eens doosje rozijnen ga kopen

Groetjes,

Michèle

@ Michelle

Haha zo ging het eerst hier ook En idd kapot maken en toen vlogen ze erin. Nu eet hij ze wel gewoon! Leuk dat Morgan ze ook lekker vind.

Hij heeft net 3 stukjes krentenbol op en hij vond het heerlijk

Liefs

Morgen met de boodschappen maar even kijken dan

Groetjes,

Michèle

hier zijn rozijntjes nog niet echt een succes. ze wil ze in 1 keer zonder te kauwen doorslikken en dan blijven ze dus nog wel is hangen, waarbij er vervolgens weer het eea uitkomt. ach komt vanzelf wel is goed denk ik.

liefs,
Rinske