Krapt zich helemaal open

Mijn dochter heeft dat ook een tijdje gehad. Niks te zien, maar wel continu krabben.
Mijn CB adviseerde toen alleen maar vet houden. Gewoon een gevoelig huidje, reactie op temperatuurwisselingen o.i.d.
Na een paar dagen goed vet gesmeerd te hebben (een créme met vaseline) was het inderdaad over.

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Shoot! ja ergens ook wel YES!!
hmm… ik zal het even toelichten
Ik heb gisteren sudocreme op de wondjes gesmeerd, ofja
het waren geen open wonden maar van die krassen… en nu zijn ze bijna weg. nu kan ik het nog niet laten zien!
dus: YES dat het bijna weg is en de creme dus geholpen heeft voor de krassen maar SHOOT dat ze he tnu nog niet kunnen beoordelen

@Suzzje: ik blijf het vet houden, maar het haalt niks uit. dan begint het wel weer op een andere plek te jeuken, gek genoeg!

Morgan doet het nog ik smeer haar regelmatig in met Neutral creme en de plekken die echt open liggen zoals elleboog- en knieholtes smeer ik in met cardiflore op aanraden van ik geloof Sje. Das wonderspul ze krabt niet meer en het is met 2 dagen genezen.

Overigens had freubeltje ook gelijk als het ging op reageren op nikkel. Maar dat lijkt over te zijn nu.

Groetjes,

Michèle

@Michele: rico heeft het echt alleen op zijn buik en rug.
maar zijn rug zag er echt niet uit.
alleen zijn onderrug overigens, maar dat is logisch aangezien hij daar bij kan en hoger niet. het is echt zo gauw hij KAN begint hij. als hij kleding aanheeft doet hij het gek genoeg niet of in ieder geval veel minder??? vreemd of ligt dat aan mij?
Hoe bedoel je met dat nikkel verhaal? wat was dat dan?

Misschien toch insmeren met Cardiflor Inge, het is vet en helpt tegen de jeuk.

En morgan was allergisch voor metalen drukkertjes van kleren. Elke keer als ze die op der huid had bleef ze krabben en ging de huid kapot, maar laatst had ze er 1 aan en daarbij gebeurde het niet dus daar lijkt ze over heen gegroeid.

Groetjes,

Michèle

Oke Cardiflor. ik zal is kijken morgen in de winkel. thnx!
maar mocht het eczeem zijn… mag het daar gewoon op? ik bedoel is het niet geparfumeerd enzo?
op het cb werd ik ook niet veel wijzer over het krabbén. ze zei dat hij een gladde huid had. tenmisnte zo zag het eruit.
tja ik zie dat anders maargoed ik zie wel degelijk af en toe plekjes.
en ik denk dat het toch onderhuids is.

Het is van VSM en is juist bedoeld voor exceem aandoeningen. Dus homeopatisch en neutraal.

Groetjes,

Michèle