Kramp

Bieb
Wat jij nu beschrijft heb ik ook gehad bij mij waren het oefen weeen
En ik moet zeggen dat dit kleine ventje al heel erg beneden in mijn buik zit en toen ook al waardoor ik krampen kreeg van mijn darmen
Maar meid als je het niet vertrouwd bel je gewoon ff
Het is niet leuk maar je hebt wel zekerheid dan dat met jou en je meisie alles oke is

quote:
Verder doet Kaya sinds een paar dagen extreem erg haar best om "via de voorkant eruit te komen" Echt niet normaal zoals die haar kontje en voetjes via mijn buik naar buiten probeert te duwen
Oja herken het hoor bieb haha Je ziet dan opeens een voetje voorbij komen of een handje Dan heb je opeens een kontje vast Ik vind het echt super hoor
quote:
Wordt stééds nieuwsgieriger naar dit meiske! Heb jij vast ook wel met jouw kleine boef Heleen
Oja kan niet wachten hoor tot dinsdag Vind het zoooooo Spannend

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Ik ga er dan ook maar vanuit dat het een soort oefenweeen zijn.
Hoewel ik altijd begrepen heb dat die (net als echte weeen) horen af te zakken en weer op te komen etc.
En die kramp in mijn onderbuik was gewoon constant…dat zakte niet af ofzo (ja, pas na een paar uurtjes vanmorgen en eergisteren na een uur)

Nou ja, we zien wel hoor

Ik zat er trouwens toevallig vanavond nog aan te denken, dat het al heel gauw dinsdag is! Joh, morgen al zondag! Spannend!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Nou meiden jullie houden het wel spannend op het forum.
Sterkte voor allebei.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).