Ach arm klein ventje
Hoop dat hij na de operatie overal van af is
geef hem naar een dikke knuf
Kno-arts (update)
Hoi Cas,
Veel succes vrijdag in het ziekenhuis. Gaan ze je neusamandel verwijderen of ook je keelamandel? Bij mij hebben ze 22 februari de keelamandel verwijderd (de neusamandel was al verwijderd) en ik heb opnieuw buisjes gekregen. Al het speelgoed in het ziekenhuis vond ik heel leuk, de rest beduidend minder. Gelukkig knapte ik een paar dagen later weer goed op.
Veel succes en als je je papa en mama een plezier wil doen dan moet je na de tijd veel drinken (ik heb de mijne flink aan het werk gezet om er drinken en ijs in te krijgen de dag van de operatie De dunne fruithapjes de volgende dag bevielen me beter).
Groetjes van Joost (en van mijn mama Thirza)
Heel veel succes vandaag met Cas in het ziekenhuis
Hoop dat hij snel weer mee naar huis mag en dat alles goed verloopt natuurlijk
veel sterkte en laat ons even weten hoe t afgelopen is!!!
Groet, Ellen
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)
Alles is goed gegaan, we zijn alweer thuis.
Cas heeft praatjesvoor 10!!!
En hij klimt alweer bovenop de bank.
Hij heeft al 3 bekers drinken op, een ijsje en een fruithapje.
Ik hoop dat het zo goed blijft gaan!
Hou jullie op de hoogte.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.
hihi we posten m precies gelijk!!
jee nu alweer thuis?? super!!
hoe laat moest ie?
Groet, Ellen
Marten (11-11-02)
We moesten er om 7.15 zijn hij was als eerste aan de beurt.
Hij werd om 8 uur geholpen en om half 10 mochten we weer weg!!!
Op zich ging het allemaal goed, alleen moet ik nog even het beeld verwerken van onder narcose gaan van je tegenstribbelende kindje. Ik denk dat elke ouder dat heeft.
Verder is het mij tot nu toe 100% meegevallen.
Er was trouwens ook een meisje van 4 en die kwam uit de narcose en vroeg gelijk een slok koffie aan haar moeder. Met haar ging het ook allemaal goed.
.
nou echt super!! is het maar weer achter de rug!!
Wij moeten er de 29e om 7:45 zijn en de kno arts zei dat we na 13:30 pas naar huis konden.
Ben blij dat t goed gegaan is!!
Groet, Ellen
Marten (11-11-02)
Mooi dat het goed is gegaan!! Dat is weer een opluchting
Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin
quote:
alleen moet ik nog even het beeld verwerken van onder narcose gaan van je tegenstribbelende kindje. Ik denk dat elke ouder dat heeft.
Nou inderdaad!
Ik had destijds met Stephan ook wel ff tijd nodig om dat beeld van mijn netvlies af te krijgen hoor.
Maar wat goed dat hij nu alweer praatjes voor tien heeft!
Geef hem maar een dikke kwijlkus van Kaya
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)
Hij ligt nu (na een slokkie mamma-melk) lekker te slapen!
.
Aha! Die zit alweer kattekwaad uit te halen bij de televisie
Wat is ie trouwens groooooot geworden zeg! Wow!
Leuke foto ook, hoe hij met dat kadootje op schoot zit
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)
Ja Bieb hij is niet meer het kleine ventje dat je ongeveer een jaar geleden vast had!!!
Het is een stoere stappert geworden.
.
heeeee gelukkig is het allemaal weer achter de rug
en jeetje wat is hij weer veranderd joh na de laatste foto die ik gezien heb
Bianca,Dylan & Kaitlyn
Hartstikke fijn dat het achter de rug is en dat Cas al weer zo goed te pas is. Leuke foto’s!
Groetjes, Thirza
PS: Ellen, hoe laat je weer naar huis mag ligt er aan of het de neus- of de keelamandel betreft. Met de neusamandel waren wij ook zo weer thuis. Met de keelamandel duurt het vaak wat langer voor ze weer goed drinken en komt de KNO-arts nog even een controle ronde doen (tenminste hier in het ziekenhuis), vandaar dat je dan wat later terug naar huis kan.
Gewijzigd door - Thirza op 10 Mar 2006 15:57:03
jee het wordt echt weer tijd ,voor meeting hoor jo. hihihiihih wat een grote man is hij al weer ,gelukkig is de operatie goed verlopen .grote jongen hoor cas .
groetjes marielle mama van
10-10-01