Ja ik bel je vanavond. Van die baan wist ik ook pas vrijdag dat er een plek vrij was en dat ik gister op gesprek moest komen. Ging zo snel allemaal. Tot bels vanavond.
Liefs
Ja ik bel je vanavond. Van die baan wist ik ook pas vrijdag dat er een plek vrij was en dat ik gister op gesprek moest komen. Ging zo snel allemaal. Tot bels vanavond.
Liefs
Oh meid, dat is inderdaad superheftig! Logisch dat je daar niet mee te koop loopt. We waren alleen bezorgd en je was hier al zo lang niet geweest…Als je de ene deur sluit, gaan er inderdaad vaak heel veel andere deuren open, zoals bij de Raad van State! Mooi zo! Keep up the good things! {{Kikie}}
Groetjes Rainbow, trotse mama
quote:
Ja de eerste! Maar het lijkt echt zo. Sinds de breuk gebeuren er alleen maar goede dingen.![]()
Liefs
<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3m.lilypie.com/n01Cp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>
Ah, oké. Opgehelderd. You go girl, het was dus blijkbaar een goed besluit!
Groetjes,
M
Beste besluit van m’n leven! Nog een maandje en dan mag ik beginnen op m’n nieuwe werk Spannend!
Liefs
Haha, da’s zeker iets anders. Hopelijk gaat het je bevallen! Heerlijk, echt een compleet nieuw leven
Groetjes,
M
Ik denk dat het wel bevalt als ambtenaar. Hoop ik tenminste Als ik bv moet overwerken en niet optijd Jesse kan halen (en opa en oma kunnen ook niet) wordt hij door een chauffeur van de Raad opgehaald! Vond ik wel heel gaaf klinken!
Verder is de pappa van Jesse op oorlogspad dus dat is iets minder. Gelukkig word het allemaal voor Jesse en mij goed geregeld. Op naar een beter leven!
Liefs
Wauw, dat klinkt luxe. Dan heb jij het beter voor elkaar als ik en dat terwijl ik toch ook echt een Rijksambtenaar ben
Jammer dat je ex strijd zoekt; laat je er niet toe verleiden om daarin mee te gaan, hoe moeilijk ook. Blijf op niveau en hou de eer aan jezelf, daar gaat het om. Als je advies wilt, mail me. Ik heb er door m’n werk veel mee te maken en kan misschien met je meedenken als je dat wilt. Top dat je er zo positief in staat!
Groetjes,
M