Kijk uit met foto's

Een uitvaartonderneming…Michele! Ik vind Patricia een leuke vrouw, al vraag ik me wel af wat ze allemaal aan haar gedaan hebben. Ze zei trouwens over Theo: ‘Die man is zielig, daar krijg ik geen erectie van’. Nou schijnt Adam volgens haar van ‘chicks with dicks’ te houden, maar dat zij er blijkbaar ook één heeft? Lijkt me anders als vrouw vrij moeilijk, om een erectie te krijgen? Maar hoe dan ook, ik vind het überhaupt niks om in een blootblad te gaan als je bekend bent. Je kind moet toch ook gewoon naar school. En haar dochter staat ook al in haar blootje in een blad…It’s all in the family. Ik hoorde wel gisteren dat de Playboy heel goed verkoopt door Patries…

Groetjes Rainbow, trotse mama

En zo zijn we van een bloot kindje naar la Paay overgegaan!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ze is nog steeds niet de best verkocht playboy. De eer valt Viola holt nog steeds deel. Enne ik vind het een hypcriet mens. Claimen dat er niks aan je gedaan is (uhuhhh) en dan je ex zo te kakken zetten bij zijn ooit beste vriend (Curry en Jensen waren goede vrienden) en dan ook nog zeggen dat ze baalt dat haar dochter nu de reportage heeft laten doen omdat de aandacht gedeeld moet worden. Wat mij betreft had Theo Maassen gelijk.

@ Rainbow echt of topic is het niet want de titel klopt wel, een beetje dan

Groetjes,

Michèle