Sommigen van jullie wel denk ik. Ik ben 1 van die leden die een poosje meedoet. Dan weer een poos niet komt en dan weer eens komt kijken. En sinds gisteren dacht ik weer eens aan ikkeben en vandaag dacht ik, ach laat ik weer eens een kijkje nemen.
Voor degenen die mij niet kennen. Ik ben Carina. 36 jaar, getrouwd met Alan uit Schotland. We wonen in Flevoland. We hebben 3 kinderen. Talitha is 9, Joshua wordt a.s. zondag 6 jaar en Jonathan is 2 jaar. Mijn grootste hobby is borduren.
Hoe gaat het met ons. Nou we hebben net allemaal, behalve manlief een lekker virus achter de rug van koorts, hoofd/nek pijn. De jongens hebben ook last van hun oren gehad. Maar gezondheidswijze gaat het best goed nu. We hebben geen geweldige tijd achter de rug wat betreft financiele omstandigheden. Dat is al heel lang niet zo, maar we redden het meestal wel. Maar ja, als je in net over 2 maanden tijd 2 autoongelukken hebt, dan ja, dan gaat het niet echt goed. Het eerste ongeluk waren we allemaal bij. Was niet Alan’s schuld, een enorme hond rendde een 100 km/u weg over. Auto total loss. Eigenaar hond niet verzekerd, dus zelf nieuwe auto kopen. En dan 2½ week geleden weer een ongeluk, bij ons in het dorp, wel Alan’s schuld deze keer. Jongens erbij, weer gelukkig geen letsel, maar weer enorme schade. Hebben de auto sinds vrijdag terug, moet alleen nog gespoten worden. En in de tussentijd dus dat heerlijke virus. Dus we hebben geen geweldige tijd achter de rug, maar het gaat nu allemaal weer.
Ben nog steeds verslaafd aan borduren en TV kijken, dat is wanneer ik borduur. Doe ook wat dingen voor Talitha’s turnclub soms. Ze zit nu op de selectie en ik verzamel het geld voor wedstrijden en zo, en help met de jaarlijkse grote club actie. En dan natuurlijk naar school brengen en halen en ook naar peuter groepjes nu. Dus druk, druk druk.
Nou jullie zijn weer wat op de hoogte. Ik ga weer een poosje proberen regelmatig hier langs te komen. Ga zo even lekker lezen hier, als de kinderen weer naar school zijn en Jonathan op bed.
DOEG
CARINA