KDV drama

Ik denk ook dat het door de leeftijd van je kindje lastiger is dan met een week of 12. Minke had destijds nog niet veel benul van of ik bleef of weg ging. Als ze maar drinken kreeg . Overigens huilde zij ook veel meer op het KDV dan thuis, vooral de eerste maand. Het blijft anders dan thuis… Ik heb toen een knuffel van huis meegenomen en dat hielp. Verder denk ik dat ze best snel zal wennen. Misschien zelfs eerder als jij er niet bij blijft, want zo zal het toch zijn in de toekomst.
groetjes!

hoi bedankt voor alle lieve tips en steun
Ik denk zelf ook dat het vooral de leeftijd is!! ze is erg op mama op dit moment. Als ik had mogen kiezen had ik haar ookzeker met 12 weken naa het KDV gedaan, maar ja er was niet eerderplek dan per 1 mei!!! (ik belde al toen ik 9 weken zwanger was!!!)

Aan de ene kant ben ik blij dat ik vakantie heb zodat ik haar rustig kan laten wennen, aan de andere kant isze nu verder alleen maar met mij!!!

Gisteren middag ben ik anderhalf uur met haar daar gaan spelen, vondt ze heel leuk! de andere kindjes vindt ze erg interessant en het speelgoed!! Maar van de leidsters moet ze nog even niets hebben… Zo met mij erbij krijgt ze een beetje de kans om aan de omgeving, de kindjes en de leidsters te wennen, hoop dat het helpt. Ze was zo met mij erbij wel erg blij! Vogende keer ga ik gwoon even weg, en dan steeds maar wat langer.

groetjes

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Morgan kwam op het kdv toen het net open was dus weinig kindjes en zij en een ander jongetje waren de eerste baby’s, dus die twee hebben alle aandacht gekregen en ik moet zeggen dat merk je ook wel. Ze zijn ondeugender dan de rest maar ze zijn ook veel meer begaan met de leiding. Vorige keer was er een stagaire en Morgan had een off day. Gewoonlijk kan alleen mamma goed doen, maar omdat ze haar leidster al zo lang kent was zij ook goed op dat moment. En ik heb ook inderdaad een eigen slaapzak (had ze al een paar nachten thuis in geslapen) en der knuffedoek meegegeven en dat helpt ook heel erg zeker met slapen.

Groetjes,

Michèle

hallo
Goed nieuws, Emma is woensdag 2 uur zonder mij op het KDV geweest, en met succes! Ze mopperde af en toe nog wel een beetje, maar de laatste 3 kwartier heeft ze geen kik meer gegeven!! zelf lol gehad!
Nu is ze daar weer, we gaan de goede kant op, sneller dan ik had durven hopen!

groetjes Gidget

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Lekker Gidget nu hopen dat het goed blijft gaan

Groetjes Michelle

He Gidget, dat is goed nieuws! Zie je wel dat kleine Emma gaat wennen? Bij Eva in de groep zit een nieuw kindje en dat gaat meteen huilen als ze onbekende mensen ziet. Helemaal overstuur. Eenkennig. De leidster gaat dan steeds voor haar staan als andere ouders hun kindjes komen brengen…Zo zie je maar dat niet alle kindjes meteen helemaal gewend en blij zijn en het is helemaal niet raar dat Emma ook even tijd nodig heeft. Het gaat alleen maar beter en fijn dat ze al lekker lol heeft gemaakt! Goed zo!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wat fijn dat het woensdag al een stuk beter ging. Zo zie je maar dat ze gewoon tijd nodig heeft. Het is natuurlijk een behoorlijk hectische omgeving, met zo veel spelende kinderen en thuis is ze natuurlijk haar rust gewent. Ik hoop dat ze er snel helemaal aan gewent is. Geeft jullie ook een veel beter gevoel als je aan het werk bent.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Wat fijn! Zo zie je maar, alles went en soms sneller dan je denkt.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker