Kaplaarzen gekocht

Ik doe alles op de fiets weer of geen weer. Nou heb ik zaterdag bij de hema een nieuw regenpak gekocht voor mezelf maar ook daar waren weer geen kaplaarzen in mijn maat.

On line kun je ze alleen voor kinderen bestellen maar niet voor volwassen. Weet iemand waar ik nog meer voor een normale prijs kaplaarzen kan kopen???

Oh ja ik hoef geen burberry dingen, maar ook niet van die lompe vis dingen

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 18 Oct 2010 19:02:58

Bouwmarken willen ze nog weleens hebben. Of bijv. de Boerenbond, heeft ze ook.
Tuincentra hebben ze ook!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 17 Oct 2010 19:45:44

Inderdaad, de Boerenbond of Welkoop of de Intratuin. Ik heb ze laatst ook bij de Kruidvat gezien, maar volgens mij inderdaad alleen voor kinderen…

Groetjes Natasja

Dacht ook direct aan de intratuin. Die bij ons (s Gravenzande in dit geval) heeft echt heel leuke, niet zo duur. Maar volgens mij is er in Den Haag geen intratuin…

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

bij scapino zag ik hele leuke, met bloemen/stippen/strepen etc, en inderdaat ook bij tuincentra.

Groetjes Anouk

@ Bakmamma ja die laatste site is zeker leuk, en betaalbaar incl de bezorgkosten. Ga me daar vanavond thuis eens in verdiepen. Dank je wel.

Groetjes,

Michèle

Het zijn deze geworden:

http://www.chimaeru.nl/wallpaper-regenlaars-p-275.html

Groetjes,

Michèle

haha ik wist niet eens wat kaplaarzen waren, zocht het net op en er stond regenlaarzen… ooh die ken ik dus wel, maarre niet gewoon bij schoenenreus?

Leuk! Geen idee dat er zoveel keuze was!
Bakmama, volgens mij ben jij echt de koningin van het online shoppen! leuke tips. Ik heb eigenlijk geen kaplaarzen nodig, maar er staan zulke leuke tussen…

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Ja ze zijn zeker leuk, ik wilde ook laarzen die ik ook zo kon dragen als het weer zo gaan sneeuwen dus over mijn spijkerbroek of zo zonder dat je meteen het dingetje gevoel krijgt

Groetjes,

Michèle