Kadotips sint

Wij zitten hier met hetzelfde probleem. Nora kan heel goed met het speelgoed van Anna spelen.

Voor de Sint doe ik eigenlijk een aantal kleine dingetjes en 1 groter cadeau. Zo heb ik van dat mooie kleur karton bij de Lidl gehaald, kost €2,49 dacht ik en de dames kunnen er naar hartelust mee knutselen.

Soms zie ik ook wel dat Nora net even met wat ander speelgoed speelt dan Anna twee jaar geleden. Zo is Nora helemaal gek van My Little Pony, Anna moet daar niks van hebben. Anna vindt boekjes dan weer leuker en puzzelen! Nora taalt daar niet naar.

Dus voor de dames een aantal kleine cadeau’s en een groter cadeau en voor pappa en mamma ook wat natuurlijk! Het gaat tenslotte toch om het uitpakken en het gevoel van Sinterklaas! Wat scheelt het een kind nu of het een cadeautje is van €5,- of een van €20,-?!

Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009

Hier ligt voor levi nog speelgoed van zijn geboorte dat ik ga inpakken… is toch nieuw

Jurian krijgt denk iets van gereedschap. Hij heeft de zaag van mini bosch gekregen en vond die erg leuk. Playmobiel speelt hij ook veel mee bij vrienden en familie maar vind dat voor Levi nog te klein dus wilde ik uitstellen tot hij 4 jaar wordt … dan is levi ook net weer wat groter…

Verder kijk ik altijd naar iets van kleren. Nu had ik voor Jurian een pyjama gekocht met brandweer erop (van h&m) dus ligt die ingepakt…

Jurian krijgt die mini-loco bambino-loco en puzzels (stukjes) allemaal al via de bibliotheek. Dus daar gaan we 2 x per maand naartoe om wat nieuws te halen…

Ideaal hoor als zoiets bij je in de buurt zit…!

@sandra: moet je wel echt de bambino-loco halen. Die boekjes van 3-5 passen niet op de gewone mini-loco! En er zijn best nog veel boekjes van 3-5
Wij hadden die loco altijd op de basisschool! Oooh sentiment

Manderijn

Ik zag op bol.com zelfs een boekje voor 4-6 jaar dus ze kunnen er best even mee doen.
Op bol staan er heel veel vind ik

Liefs Michelle

er is geloof ik ook nog een loco van 6-8? Ja kun je erg lang mee toe… Leuk he? haha! En leerzaam… daar houden we hier van

Manderijn

Ontzettend moeilijk altijd he! De oudste is hier ook nog eens 15 november jarig, 20 november hebben we sinterklaasviering op het werk van vriendlief en dan nog de sintviering zelf.

De oudste wordt 5 en die geven we nu met zijn verjaardag het Lego politiebureau. Bij de Intertoys hebben ze nu 10% korting op alle lego en bij een bestelling via internet geen verzendkosten.

Voor de Sinterviering op het werk mogen we ook elk jaar voor 25 euro iets uitzoeken. Dat worden leuke spellen dit jaar, want we weten haast niet meer wat me moeten vragen voor ze.

Met onze eigen Sintviering krijgen ze Lego en Playmobile en wat kleinere dingen.

Wat een ontzettend leuke datum om jarig te zijn heeft jou oudste Simzoe ik ook!
Dan ben je jarig rond de intocht van Sint ook… En mag je vaak je schoen ook zetten
En heb je nog snoep over van 11 november… Haha! Ik sla een beetje door geloof ik!

Manderijn

hoi
(ik heb niet alle reacties gelezen)
zag al spellen en puzzels. Tip voor een spelletje Kikker speelt tikkertje! Heel leuk!
maar knutsel spullen doen het gier altijd goed. ik heb al 3potjes glitterlijm, van de kruitvat… nieuwe klei paar potjes (kan je leuk per stuk inpakken
en verder doen wij het neit heel groot, lees; ik roep vanaf september we houden het klein, we houden het klein! ik koop een aantal dingen zoals hierboven beschreven (ter waarde van ongeveer 10/15 euro) en de oma’s doen de rest. Ik hoop dat het ze lukt om t klein te houden, heb nl nog een kast vol spellen etc van emma d’r verjaardag liggen die ze nog niet heeft aangekeken…

succes!
Gidget

Manderijn:

@mandarijn, ja ik haal dan idd de bambino loco. Hihi idd sentiment. Ik heb vroeger heel wat met loco gespeeld. Ik zei gisteren al tegen mijn man, ik heb al helemaal zin om het te kopen. Maar ja beetje overdreven aangezien het nog wel even duurt voordat het 5 dec. is.

@mini-boy, wat leuk dat jullie dit kunnen lenen bij de bibliotheek. Tim is ook lid van de bibliotheek, maar hier alleen maar boeken en DVD’s die je kunt lenen. En voor dit laatste betaal je extra.

Groetjes,
Sandra

@Sandra: Dus Tim is ook zo weg van zijn trein?
Seth speelt er ook veel mee, dus voor zijn verjaardag gaan we daar zeker nog een uitbreiding voor kopen, leuk!

Liefs, Anne

Ja, Tim speelt erg vaak met zijn trein. Hij heeft hem voor zijn verjaardag gehad dit jaar en vind hem helemaal leuk.

Leuk dat Seth er ook zo vaak mee speelt.

Groetjes,
Sandra