hallo
ik vroeg me af wat jullie kindjes krijgen met hun 1ste verjaardag en of wat jullie aan fam vragen.
ik weet echt niet wat ik moet vragen
zag net wel dit staan maar weet niet of het TE is voor dr eerste verjaardag wat vinden jullie
groetjes
hallo
ik vroeg me af wat jullie kindjes krijgen met hun 1ste verjaardag en of wat jullie aan fam vragen.
ik weet echt niet wat ik moet vragen
zag net wel dit staan maar weet niet of het TE is voor dr eerste verjaardag wat vinden jullie
groetjes
Voor onze oudste hadden we een houten knikkerbaan gekocht. En dan niet eentje met van die kleine knikkers maar een met van die grote houten ballen die verantwoord zijn voor die kleine moppen.
Je hebt die houten ballenbanen in hele leuke versies.
Geen idee eigenlijk wat we voor de eerste verjaardag van de jongste hadden. Zou ik na moeten kijken op de foto’s
Groetekes, Sje
Een houten blokkenkar is ook leuk. Zeker omdat ze rond het eerste jaar wat gaan lopen kunnen ze zo’n kar voortduwen.
Zie hier voorbeelden:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=blokkenkar&um=1&ie=UTF-8&ei=aJCFS7PUH43o7AOL8Pg5&sa=X&oi=image_result_group&ct=
title&resnum=4&ved=0CCcQsAQwAw
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 24 Feb 2010 21:42:00
heej sje
jij bent ook een trouwe fan van ikke ben he hihihi
vond je kaart supper leuk maar mijn vriend gaat zelf wat proberen of het gaat lukken geen idee zal het laten zien als het klaar is
indd een blokken kar is ook leuk denk dat ze daar meer aan heeft dan een loopwagen vindt ik wel een leuk kado voor de fam.
groetjes
en weet er iemand nog een leuke tekst voor op haar kaartje
ze wordt 30maart 1 jaar maar zal haar verjaardag op 28maart vieren.
we willen het graag houden van 11 tot 2 daarna moet ze slapen hihih
groetjes
<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/i05up1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” /></a>
Gewijzigd door - senna 30-03-2009 op 24 Feb 2010 22:02:01
Het is snel gegaan en bijna niet te geloven,
maar mijn babytijd is echt omgevlogen.
D.V. 15 juli 2009 word ik dreumes en is het de dag,
dat ik mijn eerste verjaardag vieren mag.
Toch ga ik D.V. 23 juli pas knoeien met mijn stukje taart,
kom je dan ook kijken naar mijn mooie slagroombaard?
Om 20.00 uur ben ik moe,
en ga dan naar mijn bedje toe.
Ook de middagrust neem ik erbij,
maar na 16.00 uur ben ik weer van de partij!
Kroelkusje van Jurian
Even datums en tijden aanpassen natuurlijk …

Heey,
Leuk kado’s
Seth heeft ook een driewieler gekregen voor zijn verjaardag, ook van smart trike en hij vind hem helemaal leuk, dus goed idee.
Verder: duplo, muziekinstrumenten, badspeelgoed, tekenspullen, pop, blokken, boekjes, loopwagentje/popenwagentje, zandbak nog meer?
Veel plezier.
Liefs, Anne
Toen kabouter 1 werd kreeg hij een ark van little people, little people heeft heel veel leuke diertjes poppetjes etc…ideaal voor een 1 jarige, en by the way…
hij speelt er nu nog steeds mee!

Heel eluk dat fietsje! Die hadden wij ook willen kopen voor Joey, ik zag steeds een moeder met haar kindje langs ons raam lopen met zo’n fietsje… Helaas hadden ze die niet bij de speelgoedwinken, en is het een andere geworden. een autootje met ook heel veel mogelijkheden, en dat was ook een succes!
Wij hebben geen uitnodigingen gedaan, is hier ook niet echt gebruikelijk. We wisten al wie er zouden komen, en wie er kwam tijdens een slaapje had pech vond ik, maar dat is niet gebeurd
Andere cadeautjes waren kleding, duplo, blokjes, puzzles, boekjes en autootjes.
Voor Jada’s eerste verjaardag heeft ze van ons een set gekregen voor de zandbak; schepje, emmertje etc! Die was erg welkom. Verder eigenlijk niets, omdat het hier niet in de cultuur zit worden verjaardagen niet zo gevierd,
maar uit Nederland hadden we wel leuke dingen gekregen; boekjes, elastiekjes en speldjes voor d’r haar, een boek met kinderliedjes op batterijen, paar mooie schoenen, CD’s en DVD’s met Nederlandse dingen erop (Nijntje, Beertje paddington in het Nederlands, etc) Ooohh en het allerleukste een abbonement voor het zwembad hier, was heel welkom!
Nu word ze bijna 2 en heb ik geen idee; denk aan een driewieler en een princessen deken, en kleding voor haar poppen! Maar misschien laat ik ook wel een minikeuken ofzo maken!
Morgan heeft een ploesiepoesie gekregen van ons. Das een custom made knuffel zeg maar. Je kan se googelen. Van de familie kreeg ze kleren, poppen, poppenspullen (al zit nog veel ingepakt omdat ze dat nog niet snapt) en boekjes voor die leeftijd.
Groetjes,
Michèle

Nick heeft van ons een loopauto gekregen. Verder van o.a. familie de honingboom met Winny de poeh. (met ballen) en muziek, echt een groot succes, nu nog steeds! Een kiekeboe trein, een “koekjestrommel” van fisherprice. Met muziek en vormpjes om er in te stoppen. Knuffels, een bal, boekjes en een driewieler. Nou ja, genoeg om weer een hele tijd vooruit te kunnen!
Groetjes Bianca
Tim heeft voor zijn 1e verjaardag een autogarage gekregen, een zwembadje voor in de tuin, een driewieler, boekjes, knuffels, duplo, een opblaasbaar ballenbad, puzzels, tafeltje met 2 stoeltjes etc.
Groetjes,
Sandra
weet eigenlijk niet meer zo goed of ik die fiets nou wel of niet moet geven mischien is het wel een beetje te voor dr eerste verjaardag
sorry hooor ben een groote twijfellaar