Kabouter

Gemaakt in Blijdorp begrijp ik nu uit een eerdere poging om je foto te plaatsen.

Hoi Carola,

Ik ben wel bekend met plaatjes plakken,maar op deze manier nog niet.
Ik zie nu dat als ik naar me foto’s ga op de msn groep ik dan idd die tekst van hierboven in het rood krijg, ik zeg dan ja akkoord met de bubs en dan kan ik me foto’s zien…geen rare dingen hoor, alleen maar foto’s en plaatjes die ik opgeslagen heb

leuke meid, daar word je voor gewaarschuwd: niet schrikken: mooie glimlach!

Groet, Mo

Heeee, nu weet ik wel EINDELIJK waar lieve kaboutertjes vandaan komen: uit een ei dus! (ik geloofde vroeger heilig in kaboutertjes hoor, net als in elfjes! )

Groetjes, mamma van Stephan

hallo

Ik mag me eigenlijk wel weer opnieuw voorstellen

De kabouter is jarig geweest en daarna meteen ziek.Ze heb nu prednisolon en antibiotica en hopenlijk pakt ze het snel weerop.
Ze hebben haar gewogen en dat was maar 16 kg, de arts gokte op 20,maar helaas…het blijft een klein kaboutertje

ik probeer af en toe te lezen hiero,maar houd het niet bij hoe graag ik ook zou willen.Die ene dag dat ik vrij ben ben ik hard nodig voor alle hh taken en sjips eromheen.
Neem me niet kwalijk dus

groetjes van ons

Hoi Ratel, wat zielig voor Nina
Gaat het inmiddels al wat beter? Ik las trouwens dat we behalve de naam van onze prachtige dochters nog meer gemeen hebben, ook ik ben een alleenstaande moeder!
Veel beterschap voor Nina hoor!
Groetjes Babs

Hallo daar,

Das helemaal leuk ja, ook 5 jaar!!!
lol

Hoi Heidi,

Welkom op deze supergezellie site.

Ikke ben Diana getrouwd met Maurice en hebben een echte rekel genaamd Daan als zoon.
Hij 20 mnd oud en zeer ondeugend.

Veel leesplezier op deze site.

Leuke foto van Nina.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Hoi en welkom,

Ik ben moeder van 3 kinderen; een zoon van 13 jaar, een dochter van 9jaar (wordt bijna 10!!!) en een dochtertje van 9 weken…

Kijk eens op www.aouatif.mijnbabysite.nl
enne…vergeet het gastenboekje niet?.

groetjes en veel plezier op dit forum maar dat zal zeker lukken!!!.