Nou gelukkig maar.
Hij lag volgens mij wel heerlijk te slapen op de foto’s.
Beterschap!!
Tessie

Nou gelukkig maar.
Hij lag volgens mij wel heerlijk te slapen op de foto’s.
Beterschap!!
Tessie

Welkom thuis Justin, laat je maar lekker vertroetelen door pappa, mamma en broer-lief.
Jullie zullen inderdaad wel blij zijn dat hij weer thuis is.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.
GEFELICITEERD!!!
Veel plezier met z’n alle lekker thuis!!!
groetjes Saskia mama van Jilke
Gelukkig maar dat Justin weer thuis is… Ga je toch lekkerder het weekend in…
Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

en Fajah (17-11-2004)

gelukkig justin thuis .geniet lekker van elkaar .dikke knuffels
groetjes marielle mama van
10-10-01
OOOOOO heerlijk, alle kippies en haantjes weer op stok. Ga maar gauw genieten dit weekend met z`n 4-tjes.
Welkom thuis mannetje !

Nou met Justin gaat het steeds beter
Nou heeft mama het te pakken
Hoge koorts en erg benauwd
Vanmorgen dus maar even naar de huisartsenpost geweest
en jaja ook ik heb een luchtwegeninfectie en mijn astma speelt weer op
Ik weet nu wat Justin heeft gevoelt algelopen woensdag
Zo zie je maar Zo zoon zo mama hahaha
Maar Justin had geen kuur nodig ik wel
Maar het allebelangrijkste is dat mijn ventjes lekker thuis zijn
Ik kan helaas nog niet verder op de andere topics reageren dus neem het me niet kwalijk
Wanneer ik me beter voel ga ik dat wel weer doen
Hahahaha mallerd, lijkt me niet dat ik je dat kwalijk neem. Ziek maar lekker uit joh, geniet van je mannetjes en we zien je gauw weer. Beterschap.

Jeetje nu zelf ziek, beterschap.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.
ziek maar lekker uit heleen en geniet van justin dat hij weer thuis is,de rest komt wel weer hoor
Bianca,Dylan & Kaitlyn
heleen beterschap ,en doe het lekker rusig aan .gezondheid gaat voor alles
groetjes marielle mama van
10-10-01
fijn dat je ventje weer thuis is enne jij heel veel beterschap!!!
lieve groet janneke en hananh
Gelukkig dat Justin weer thuis is!!
Maare… veel beterschap Heleen!!!
Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

ik weet hoe je je eigen voelt
Ik heb een zoontje van 4 maanden nu en hij ligt nu al 2 dagen in het ziekenhuis ze denken dat hij ok het rs virus heeft. Bij hem hebben ze gistere een test gedaan om te zien of ie het heeft of als het gewoon een zware verkoudheid is. Maar ze vermoeden wel dat het het rs virus is. Ik was me eige dood geschroke toen de huisartsepost zei dat we naar ziekenhuis moeste. en dat ze in het ziekenhuis zeiden dat die moest blijven. ze hebben mij uitgelegt wat het rs virus wat en dat is dat je kindje het benauwdt heeft en moeite met ademhalen. Ze hebben slijn in hin longentjes zitten. En omdat ze zo klein zijn kunnen zw die slijm niet weg hoesten net zo als wij. Wij kunnen het rs virus ook krijgen ma bij ons is het een zware verkoudheidt die van zelf overgaat. En dat moet bij die kleintjes ook. Alleen hun kunnen er koort van krijgen en minder door gaan eten en dan kunnen ze gaan uitdrogen. Daardoor moeten ze in het ziekenhuis blijven. Als ze een zwar rs virus hebben moeten ze meestal 1 week in het ziekenhuis blijven en het virus door ong 10 dagen en dan is het weg. Maar het hoesten kan nog wel een tijdje blijven. Je moet gewoon denken in het ziekenhuis zijn ze in goede handen als je iets gebeurt zijn ze er altijd vlug bij. en als ze ooit weer verkouden zijn dan kunnen ze weer wat moeite hebben met ademen maar daar groeien ze over heen rs is GEEN ASTMA veel mensen denken van wel ma het is nie zo. Mij zoontje gaat nu iets beter ik hoop met jou kindje ook het is zwaar voor ons ma alles komt goed.
Groetjes kelly tienermoeder van delano