Jordan Tandenborstel Step By Step

Hier wel vingertandenborstel gebruikt van tupperware… is makkelijk voor in het begin maar nu hij meerdere tandjes heeft en wat ouder is ben ik toch overgestapt naar gewone tandenborsteltje … ze moeten het leren en met een vinger is toch wel heel anders dan met borsteltje…

haha ja ik vergeet echt alles ga ik net naar de winkel,
en ik was zo overdonderd dat nu al voor de 3e keer dat ik naar het kruidvat ga voor die pamper bonnen in te leveren dat er WEER een actie is (en die van die bonnen is maar tot 30 april geldig, dus als nou volgende week deze actie over is ga ik ze toch echt inleveren) maargoed daardoor was ik dus de tandpasta vergeten ik ben echt de grootste zeef die er op de aardbol rondloopt.
wat gaaf rainbow julia ook een tandje!!! zijn ze al helemaal volgroeit of nog maar net door?
hopelijk schiet het hier wat op rico is op en top vrolijk nu maar af en toe pijnscheutjes, het is echt een bikkel bikkelharde zei de ha, dat hij amper een kick gaf, wel zo nu en dan maar hij had zoveel bijklachten heel zn billetjes lagen open en hij was was zeurderig maar echt pijn krijsen was er niet vaak bij.
stoere man!

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

BIKKEL! Julia was een beetje bikkel, die krijste af en toe wel hoor! Ze heeft 1 tandje dat door is, voor ongeveer een kwart en 1 wit randje. Stoer he. Als ze lacht zie je die tandjes zo! Ik heb vandaag zo’n vingertandenborstel gekocht, maar die is vrij groot, dus ik meteen daarna naar de Etos voor zo’n Jordan-ding. Die zijn gaver en ook beter denk ik! Vergat daarstraks wel te poetsen, maar ach, ze zijn nog niet helemaal door, dus…maar ik moet er wel aan gaan denken!

Groetjes Rainbow, trotse mama

wat lijkt me dat gaaf zeg…!
hun eerste tandje! wat leuk!!
ruben is nog tandeloos en ik dat dat ook nog wel even duurt…
…alhoewel ik wel eens heb gehoord dat baby’s van 3 maand al een tandje krijgen!!

groetjes!! en poets ze inge!!

karin

Gemiddeld genomen komt het 1e tandje tussen de 6 en 7 maanden. Als het goed is heb je inderdaad dus nog wel even te gaan, Karin. Maar ja het zijn gemiddelde, er zijn ook al baby’s die na een paar maanden hun 1e tandje krijgen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Zeg schattebouten, niet om een of ander, maar jullie weten toch wel wat de oorspronkelijke betekenis van Bikkel is he?!

Groetekes, Sje

Haha Sje moet even goed nadenken wat het ook alweer was…heb het ook wel eens gehoord.

Oh ja was toch een man met maar een zaadbal?

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ja, precies! Heel veel mensen weten dat niet dus die gebruiken te pas en te onpas het woord Bikkel als ze iets stoer vinden.

Nou heeft het woord die betekenis inmiddels ook officieel gekregen geloof ik, maar oorspronkelijk betekent het dus iets heel anders.

Groetekes, Sje

jaja haha dat weet ik
maar in ons brabants woordenboekje heeft het meerdere betekenissen sje

Hé, jij ook al Brabant! Leuk!

Groetekes, Sje

jij ook?
ik hier uit helmond (blehh)

Ik zag het woord ZAADBAL staan en dacht: meteen effe inhaken! Ik weet niet anders dan dat het een keihard mannetje is, iemand die alles aankan. Een man zonder zaadbal? Goh, wist ik niet! Martijn Krabbe’s zoon heet ook Bickel (wel met ck, maar da’s hetzelfde dan de kock heten), dus dat is best zielig. Mijn zijn andere kind had ook een rare naam, de laatste…wat was dat nou…oh ja, Artemis geloof ik!

En Inge en ik wonen dicht bij elkaar, Eindhoven en Helmond! Brabant Oleeee!

Toch even gegoogled: hij kreeg geen dochter Artemis, maar een zoon die ACHILLES heet. Zie je, ik wist dat het iets mythologisch was, zat alleen bij het verkeerde geslacht!

@Inge, midden-brabant zit ik.

Groetekes, Sje

ja rainbow, keer stappen hahaha.
midden brabant…hmm dan heb je van alles wat mee
ik kom heleeeeemaal ONDER uit het zuiden en nu woon ik iets hoger dan toen.
enne hier gaat tandje poetsen nu als een tierelier

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Tof dat tandje poetsen nu goed gaat! Wat een bikkel die Rico!

Groetekes, Sje

hahahaha, wel he! en mama poetst dr tanden wel met die 1ste tube, is ook nog minder goor dan mint

Kijk maar uit dat je melkgebit er niet door terug komt. Haha!

Groetekes, Sje

haha nou daar zou ik veel voor overhebben

weet iemand hoevaak je een baby’s tandenborstel moet vervangen? of is dat hetzelfde als bij volwassenen gewoon om de 3 maanden?