Jony wordt grote zus!

Gefeliciteerd!!! Hoop dat je je zo goed blijft voelen als nu en volop van je zwangerschap kan genieten! Leuk voor Jony, straks een broertje of zusje erbij…maar kan me voorstellen dat je nog even wacht met het haar te vertellen, dan wordt haar geduld wel heel erg op de proef gesteld!
Geniet ervan,

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Ey Iedereen dank voor jullie leuke reacties.
Ik denk dat ik deze week maar verloskundigepraktijk ga bellen voor een eerste afspraak te plannen. Spannend. Voel me nog super goed, houden zo

Greetz Cora

Een beetje een late reactie van mij, maar niet minder gemeend: van harte! Wat een leuk nieuws! Jony grote zus, joepie! Hopelijk gaat alles goed en we horen wel wanneer je bent uitgerekend!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Gisteren bij verloskundige geweest, ik heb liever een echo en dan pas een intake. Nu heb ik een intake gehad, maar ik weet niet eens of alles ok is. Bij Jony zat ik op een roze wolk maar nu sta ik meer met bijde benen op de grond.
Vandaag ik moeders voor moeders geweest, dus de flessen staan weer op de grond.
Doen jullie ook mee met moeders voor moeders?

Volgende week woe. heb ik de echo ik tel de dagen…

Greetzz

Sterkte met wachten tot woensdag!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Spannend dat je volgende week woensdag je echo hebt. Ik hoop met je mee dat alles goed gaat.

Wat goed van je dat je mee doet met moeders voor moeders. Ik ook bij beide zwangerschappen (en mijn miskramen) meegedaan.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Geweldig was de echo.
Ze konden het gelijk vinden, het hoefde niet inwendig.
Het spartelde en bewoog en draaide, geweldig om te zien.
Je zag het hartje kloppen!
Er zit hier een geruste blijde moeder!!
Ik ben precies 9 weken en 2 dagen precies ook wat ik dacht.
Dat is wel grappig bij Jony was het 2 weken gedachten verschil.

Nou ik ga heerlijk genieten

Greetzz Cora

Joehoe wat gaaf! Heerlijk. Geniet maar lekker. Hoe voel je je?
groetjes,
Wendy

Wat super dat de echo goed is.

Geniet ervan!

Groetjes,
Sandra

Gefeliciteerd, fijn dat de eerste echo al mooi gelukt is. Nu echt genieten.

Persoonlijk doe ik niet mee aan moeders voor moeders. Wel vind ik het een goed iets. Maar bij ons in het dorp komen ze niet en dan moet je het naar de stad brengen heb ik van een nicht van mij begrepen die hier wel even aan mee gedaan heeft. Voor mij is het geen doen omdat ik eigenlijk nooit in of langs de stad kom. ik moet ook bekennen dat ik het niet zie zitten om flessen mee tenemen naar het werken, weer mee naar huis, bewaren en dan weer weg brengen.

dankje voor jullie reactie’s

@Groentevrouw
Ik doe het alleen maar thuis niet op het werk.
Bij mij komen ze de flessen ook niet ophalen, woon te ver achteraf.
Ik moet ze in een dorp brengen iets verderop, waar ik eigenlijk elke week wel kom.
Maar als je inderdaad net als jou helemaal naar de stad moet speciaal. Tja ik weet niet of ik er dan ook voor zou kiezen.

Greetzz Cora

Wat fijn dat de echo goed was, en het hartje, SUPER!!
Last van kwaaltjes??

Liefs Shirley

Super dat de echo goed was! Geniet ervan!

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

[quote]
Wat fijn dat de echo goed was, en het hartje, SUPER!!
Last van kwaaltjes??

Nee, gelukkig nergens last van. Voel me net zo top als bij Jony.
Wel heel moe, dat valt soms vies tegen. Dagdiensten draaien valt er tegen lig savonds rond 07.3 helemaal brak in bed.
Maar ja als dat het ergste is

Greetz Cora

Heb je alweer een tweede echo gehad? En hoe is het nu verder met je? Nog steeds zo moe

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Hoihoi, wat leuk een berichtje.
Ik voel me mega moe moe moe. En overdag kan ik slapen als een os, maar met verveldende nadeel dat ik snachts vreselijk droom. Ik wordt badend in het zweet wakker ben dan soms erg overstuur want dan heb ik dramatische gedroomd en daarna kan het soms 2 uren duren voor ik weer in slaap val.
Helaas lig ik elke avond mega vroeg in bed…
Zit nu weer mega te gapen, ben misselijk van moeheid…
Verders gaat het super.
2e Echo niet gehad, niet over gehad ook. Ga morgen weer naar de VK ben 2 weken gelden geweest en echo gehad. Krijg je normalite nog een echo dan?

Hoe is het met jou? Grappig je bent net iets verder dan ik, …

Greetzz Cora

Oh wat vervelend van dat dromen. Ik herken het wel, maar ik droom gelukkig niet eng Ik heb nog nooit in mijn hele leven een nachtmerrie gehad. Ben vroeger als kind 's nachts nooit huilend wakker geworden
Ik droom wel hele vreemde dingen, dat wel maar daar schrik ik niet wakker van
Ik ben ook erg moe en ga het liefst 9 uur op bed, maar omdat ik dat dan weer zonde vind ga ik toch maar gewoon 10 uur/half 11
Als ik echt kei en keimoe ben, ga ik even tegelijk met Sylvie smiddags slapen

Nee 2e echo is niet standaard. Ligt helaas aan je verloskundigenpraktijk.
Die van mij deden met 9 week een echo en weer 1 met 11 week. Nu krijg ik pas met 20 weken weer 1.
Dan willen we waarschijnlijk weten wat het is
Ik voel me verder prima gelukkig Moet alleen niet te veel achter elkaar doen

Nou vandaag weer een echo gehad, ze konden het hartje niet vinden.
Kleine uk ligt zo diep tussen mijn bekken te pitten, dat ze het niet konden vinden.
De echo zag er super uit, heerlijk om het weer eens te zien en te horen.

Wat vindt jij de meerwaarde van de 20 weken echo, naast het in het ziekenhuis bevallen zodat ze er snel bij zijn mocht er wat ernstigs zijn?

Greetzz Cora

De 20 weken echo doen wij eigenlijk meer voor de lol dan echt voor het medische Hihi klinkt misschien stom, maar je krijgt je kindje al zo weinig te zien en ik vind het onwijs mooie momenten. En de 20 weken echo krijg je wel gewoon vergoed, dus nog een keertje extra gratis naar je kindje kijken
Natuurlijk vind ik het ook fijn om te weten als ons kindje bijvoorbeeld klompvoetjes zou hebben of iets anders. Dan kan je er alvast rekening mee houden en is het geen grote schok als het word geboren.
Wij krijgen dit keer bij de 20 weken echo een dvd mee voor 10 euro Dat is nieuw, maar dat vind ik helemaal super