Joey van Anouk vandaag 2 jaar wordt?

Gefeliciteerd Joey, hoop dat je net zo’n leuke dag hebt als Dylano vorige week.

Papa, mama en Jessey ook gefeliciteerd.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wauw, alweer een 2-jarige peuter erbij!!
Gefeliciteerd, en geniet van alle aandacht!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Lieve Joey… Van harte gefeliciteerd met alweer je 2e verjaardag!

Ook papa en mama en zusje natuurlijk van harte gefeliciteerd!

Liefs, Melanie

Heeey, Joey: GEFELICITEERD!

Ik hoop dat je een heel fijne dag hebt gehad.
Met:
veel cadeau’s
veel taart
veel ballonnen
en heel veel liefde.

X Boukje

Lilypie First Birthday tickers

gefeliciteerd! hopelijk een fijne dag gehad!

Groetjes Gytha

Hartelijk gefeliciteerd Joey!

Groetekes, Sje

Van harte Joey! Welkom bij de Club van 2!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Hier spuit 11 weer… Alsnog van harte gefeliciteerd Joey en natuurlijk ook papa, mama en zusje!! Ik hoop dat je flink verwend bent met cadeautjes en taart en dat de kamer en misschien je stoel mooi versierd waren!!! Ook een dikke verjaardagsknuffel van Lisa!

Hiep hiep hoera
Ben een dag te laat maar was zelf ook aan het feesten
Ben ook 16 okt jarig
Maar hoop dat je een super leuke dag hebt gehad

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

Dankjewel allemaal! Wat leuk, een speciaal topic voor Joey!
Joey heeft een hele leuke dag gehad gisteren. We hebben hem zingend uit bed gehaald, en toen zijn we naar beneden gegaan waar alles versierd was. Joey moest het eerst even rustig bekijken en keek een beetje raar, zovan; wat is dit nu weer??? haha
Hij liep zo langs zijn cadeautjes op een balon af en werd toen helemaal wild Toen hebben we samen de cadeautjes van ons uitgepakt; een sit&joy zitzak, bumba in afrika dvd eneen politieauto (met een hels kabaal er in) Hij vond het allemaal even mooi!
Omdat we het kaarsjesuitblazen graag met z’n viertjes wilden doen, en om half 10 de eerste visite al verwachtten, heeft Joey ontbeten met taart haha, en dat vond hij helemaal niet erg. De kaarsjes uitblazen ging hem goed af, hij heeft het drie keer gedaan, want hij bleef maar roepen; nogge keetje!
we hebben van half 10 smorgens tot half 7 savonds aan de lopende band visite gehad, en Joey kreeg heeeeel veel cadeau’s. Hele grote kiepauto, tractor, vele auto’s, de een nog meer geluiden dan de andere, een xilofoon, bumbaknuffel die je leert tellen en vormen leert, een kleine bumbaknuffel, een bal, v-tech camera, bumba-liga-doosje voor naar de psz, en een autostuur met geluiden die je aan het raam van de auto kan maken met een zuignap, zodat hij met oma mee kan sturen.

Hij heeft met zijn neefjes en nichtjes veel achterthuis gespeeld, want binnen werd de drukte hem te veel (we hebben maar een klein huisje) Toen iedereen weg was storte hij in. Hij liep de hele middag al met een rood oortje en wang, maar bleef toch vrolijk. Terwijl alles opruimden, hoorden we Joey om alles piepen, want alles ging mis toen hij met zijn nieuwe speelgoed wou spelen. Ik heb hem gevraagd om hij in bad wou, maar hij zei gapend; nee, papje. Dus toen zijn pyjamapapje gemaakt en naar bed gebracht. Op het aankleedkussen begon hij heel hard te huilen, helemaal van slag. Toen ben ik even met hem in ons bed gaan liggen om rustig de dag door te nemen, en na 2 minuten vielen zijn oogjes dicht! Dus toen in zijn bed gelegd en vanmorgen werd hij om half 10 wakker!

Al met al een hele gedslaagde dag dus, maar zo vermoeiend dat we vandaag een pyjamadagje houden Lekker met alle nieuwe dingen spelen! Helaas hebben we maar heeel weinig foto’sgemaakt, vergeten! Hoe dom Ik zal later even kijken of ik er een paar kan plaatsen hier!

Groetjes Anouk

Dat klinkt als een geslaagde, maar inderdaad heel vermoeiende dag. Logisch dat Joey zich even moest ontladen. Fijn dat hij zo lekker heeft geslapen en veel plezier vandaag met spelen!

Groetjes,
M

Een dagje te laat, maar alsnog gefeliciteerd met je grote bink!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Ik ben ook te laat, maar ook alsnog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van
Joey!

Groetjes Natasja

! dag te laat maar niet mionder gemeent, Lieve Joey, gefeliciteerd met je 2de verjaardag. Je zult vast een hele fijne dag hebben gehad, met veel kadootjes en een lekkere taart. Ook papa en mama en je kleine Zusje gefeliciteerd.

Gr Patries

Gewijzigd door - luna en mees op 17 Oct 2010 14:09:20

Ook te laat maar alsnog van harte gefeliciteerd. groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

een nogal late maar absoluut gemeende VAN HARTE GEFELICITEERD JOEY!!!
fijn dat je zo’n leuke dag hebt gehad.

liefs,
Rinske

Een late reactie, maar van harte gefeliciteerd met Joey nog! Ik heb geen internet in het weekend! Groetjes vanuit hier!

Dankjewel!!! Joey si weer helemaal tot rust gekomen en speelt de hele dag met al zijn nieuwe speelgoed! Ik heb er geen kind meer aan, haha

Groetjes Anouk

Sorry, ook ik ben veel te laat. Maar alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van Joey. Zo te lezen hebben jullie een superdag gehad en heeft Joey er ook erg van genoten. Pff wel een lange dag zeg, al vanaf half 10 s’ochtends visite. Dat zou me toch echt even iets te vroeg zijn.

Groetjes,
Sandra

Joey gefeliciteerd met je 2 jaar en 1 dag
Sorry ben gister niet op de computer geweest, dus een dagje te laat,

Klinkt als een heerlijke verjaardag en veel leuke cadeautjes!!

Op naar de 3 grote knul!

Lilypie Pregnancy tickers