Joepie een echo gemaakt!

Wauw wat een mooie echo , zo mooi duidelijk !! wonderlijk toch allemaal he!! dikke knuf van ons

Waar blijft de foto van de zwangere Astrid eigenlijk?!?

Die had je ons toch beloofd, of heb je 'm al ergens anders geplaatst en heb ik iets gemist?

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Jahaaaaaaaaaaa ben aan het wachten op software van een wat betere camera. Zodra ik die heb kan ik de foto`s in mijn pc zetten en dan natuurlijk ook op ikke ben. Maaaarrrruhhhmmmm een zwangere Astrid ? Weet je zeker dat je die wil zien ? Ikke niet eigenlijk Hahahaahha

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Gek mens…
Waarom wil jij jezelf nou weer niet zwanger zien muts?
Is toch hartstikke mooi en apart, speciaal etc. etc. !!!
Nou, je komt binnenkort maar met een mooie foto van een mooie bolle buik hoor, hahahaha!!!

Groetjes, mamma van Stephan

Maar als ze buiten loopt ziet iedereen ook dat ze zwanger is toch?
Ach…anders regelen we gewoon nog ff een tweede meeting VOOR juni, haha!

hahahaha Mafkezen. Tuurlijk ben ik weer trots op mijn buik, maar dat wil niet zeggen dat ik mezelf nu mooi vind. Het mooie zit m niet alleen in mijn buik. Hahahaha zit gewoon in het stadium dat ik eens effe naar de kapper moet of zo.
Maar een foto komt eraan zodra ik de software heb.

Schat, dan laat je je hoofd er toch af?
Ik zie zo vaak bij beebiesite foto’s van buiken waarbij je dus alleen de romp ziet, snappie?
Maakt toch niet uit?
En anders wachten we wel braaf tot jij naar de kapper bent geweest en helemaal in de make-up zit hoooooor!!!

whahahaha die Bieb, ik kan wel een foto maken zonder koppie NO PROBLEM, maar dan zit ik dr zelf toch nog mee. Kan mij niks maken of jullie me met of zonder plamuurlaagje zien hoor.

wat een leuke foto .het zegt hoi ik ben een jongens of messchien wel een meisje. gokken jullie maar .in juni ben ik pas klaar .dan zullen jullie het allemaal weten echt waar .ihihihihihi ja ik het de kleine even gesproken

groetjes marielle mama van tanja

Wat een mooie duidelijke foto! Ik heb tijdens mijn zwangerschap van Nina ook een 'pret-echo’laten maken toen ik 22 weken zwanger was.Ik heb daar ook een videoband van en een reeks foto’s waaronder ook een waar ze (zoals wij ook zeiden) op zwaait. Heerlijk om het allemaal even uitgebreid met eigen ogen te zien he! het lijkt van mij zo lang geleden maar lijkt me prachtig om nog eens mee te maken!
Groetjes Babs

Oke, oke, die software laat nog even op zich wachten dus ik heb maar effe foto`s gemaakt met mijn andere cam. Dussssssssssssssssss zie hier een zwangere mutssssssssssssss !!!

Gewijzigd door - Evianne`s mama op 30 Jan 2005 12:53:47

Pffffffffff ja hoor ze staan erop. Ik had er alles fout aan gedaan wat je je maar bedenken kunt hihihi.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
LEUK !!!
Jee, wat een verschil met eind oktober tijdens de meeting (haha, logisch natuurlijk, maar zo heb ik je steeds in gedachten en nu “opeens” zo’n dikke, mooie, zwangere buik )
Leuk dat je ze geplaatst hebt!

Mooi hoor!!! Geniet maar lekker van je buik, straks is ie weer weg.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

whahahaha dat mag ik toch hopen dat ie uiteindelijk weer weg gaat. Hihihi

He Astrid,

Heb je lang niet meer gezien. Maar je hebt wel een mooie buik. Je ziet er goed uit op de foto. Voel je je ook goed?

Buikje is flink gegroeid sinds de laatste keer bij het zwemmen. (november 2004).

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Jahaaaaaaaa buikje is zeker gegroeid Diana. Zijn jullie al aan het peuterzwemmen toevallig ? Ik begin aankomende dinsdag met zwangerschapszwemmen in het lekkere bad van Hornerheide.

mooie foto’s goed gegroeid jou buik

groetjes ingrid

Hoi Astrid,

Ben afgelopen maandag wezen zwemmen in Heytse (Heythuysen voor de niet Limbo´s). Het water was maar 25-30oC. Veel te koud voor mijn kleine man. Maarre hij is niks verleerd. Kan nu zelfs drijven met zijn bandjes om. Komt je ook een keertje?

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Wat een mooie foto`s Astrid
Je hebt een mooie buik hoor heel trots op zijn dus

Groetjes van Heleen mama van Robin