Jessin is geboren!

Wauw wat een mooie foto’s.
Geniet maar gezellig van je gezinnetje.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Deze mamma isse zooooooooooooo verliefd op dr twee kindjes (hihi en Daan natuurlijk )!!! pfffffffffff niet normaal hoor hihihhi (moest ik effe kwijt )

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Hihi, ja, ik had Daan gisteren “per ongeluk” op msn (dacht dat jij het misschien was ) maar inderdaad, hij is zelf ook mega-trots!
Ik zei al: nu heb je een mooie meid en ook nog een mooie jongen erbij! Zegt ie: ja, goed hè!!
Geniet maar lekker met z’n viertjes!!
Enne…die staking is voorbij dus ik neem aan dat je onze kaart en de rest dan vandaag wel krijgt!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?

Astrid, Daan en Evianne bedankt voor het leuke kaartje.
Jullie kaartje is onderweg.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Jaaaa, bedankt! Ook hier is hij vandaag aangekomen
Als het goed is hebben jullie dat van ons nu ook…

Een paar kaartjes zijn er al (tja die staking he) . Mega mega bedankt allemaal, maakt de vreugde nog leuker. Heel erg lief van jullie !!!
Jessin lijkt lekker meer op mamma, hij is in ieder geval niet zon witte. Heeft bruine haartjes en al een lekker tintje net zoals ik, echt heel anders dan Evianne. Evianne is echt super super tof met de baby, ik ben enorm trots op haar. Dat ze het zo leuk zou vinden had ik niet meteen verwacht, hij hoeft maar een piepje te maken en zei staat er als een moedertje meteen naast. Ze wil hem steeds mee in bad doen en zijn haartjes kammen en zo, echt vreselijk leuk. Het is ons gelukt om de zelfde kraamhulp te krijgen als bij Evianne dus deze kraamtijd kan niet meer stuk. Evianne heeft er een vriendin bij, hihihi de kraamhulp moet dr naar bedje brengen smiddags whahaha dag mamma, dag pappa. ( gelukkig blijk ik wel de enige die staartjes mag maken bij dr )
Hihi ik kan nog wel bergen vertellen, maar het is nog een beetje lasting om zo ( met hechtingen ) achter de pc te zitten, dus de rest komt zo voor en na wel weer.
Dikke zoen…

hier is de kaart ook aan gekomen bedankt astrid hij is super mooi

en heerlijk dat evianne wilt helpen,en trots is op haar broertje…

dylan was toen ook zo behulpzaam,heerlijk daar genoot ik van,helpen met alles in bad,de luier de fles hmmmmmmm heerlijke tijd was dat

dus astrid geniet ervan meis

hoi hoi,

ik had jullie al wel gefeliciteerd in een andere topic, misschien heb je het wel gezien.
maar als dat niet zo is dan doe ik het alsnog… van harte gefeliciteerd en wat fijn dat het zo goed gaat allemaal.

heel goed om te lezen, ben echt blij voor jullie.

kuss van maureen

mama van fabiano: 3 en een half jaar, alessandro: bijna 2 jaar , en genarro: 5 maanden

gefeliciteerd met jullie zoon, en geniet er maar lekker van!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

hallo jessin welkom in de groote mensen wereld
astrid en daan van harte gefeliciteerd met jullie zoon en evianne jij ook he met je broertje en goed zo help jij je moeder maar daar is ze erg blij mee
sorry dat ik nu pas iets tik maar goed beter laat dan nooit zeg ik maar
heel veeeeeeeeeel gelukt en liefde toe gewenst van joze ,daan,madelinde en dominique

He As,

Wat een mooie foto´s zeg. Bedankt voor het leuke geboortekaartje. Jullie kaartje is onderweg.
Pfff, ik zwijmel helemaal weg. Wordt tijd voor een tweede (hihihihi).

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Ja je kaartje is vandaag gekomen net zoals die van Bieb. Erg lief hoor !!! Enne Bieb dank je ook voor de kleinigheidjes erg leuk !!!
Ik heb sinds gisteren een beetje de baby-blues, hihihi. Dus erg gevoelig voor de stomste dingen waar ik me normaal nooit druk over zou maken. Tja is in ieder geval van voorbij gaande aard en het drukt de pret in ieder geval niet. Dus das wel tof. Jessin drinkt goed en had het gisteren ook erg warm. Sneu hoor zon ventje met zon rood glimmend koppie. Ik heb m maar regelmatig effe gedept met een washandje. Gelukkig is het vandaag beter weer en staat Jessin ook weer lekker buiten in de wandelwagen (slaapt ie heerlijk van ).

Wat fijn dat het lekker gaat bij jullie
De baby-blues had ik bij Robin ook zo erg
haha Janken om alles
Heerlijk zeg dat Jessin gewoon lekker buiten in de kinderwagen kan staan
Ik plan het elke keer weer verkeerd
Robin kon niet buiten staan en deze zal dat ook wel niet kunnen
Heb je onze kaart gehad trouwens Astrid?

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

astrid bedankt voor de leuke kaart ,die van jullie is onderweg .wat een prachtig mannetje zeg ,kan me voorstellen dat je verlieft op hem bent .en eviannen want een heerlijke meid ,nou je heb twee schatten van kinderen geniet er lekker van

groetjes marielle mama van tanja

Hihihi heb nog niet alle kaartjes gehad geloof ik, maar ik weet dat er van ons een aantal ook nog niet aangekomen zijn. Maar ze zullen vast wel komen hoor.

astrid had jij die van ons al binnen???

vrienden van ons hebben naar ons 3x een kaartje gestuurd,en de laatste kwam toen gelukkig aan,waar de fout zat ik weet het niet maar goed leuk is het niet als je post niet aan komt

Ik neem aan dat ervertragingen zijn ivm met die staking van de treinen nog, maar ook omdat er nu vakanties beginnen.

heb het de 17e op het postkantoor afgegeven

Hihihi elke dag komen er nog pakjes en kaartjes. Erg tof !!! Ik weet niet meer wie nou wel allemaal wel of niet een kaartje hebben gehad dus zal ik vandaag ergens proberen het kaartje hier te posten. Super leuk allemaal die kaartjes en pakjes, Evianne rent elke dag enthousiast naar de post.

Hihi, leuk hè
Ik zie dr al rennen hoor