Jessin echt heeeeeeeeel boos

Jessin wil zo graag op zijn duimpje zuigen, maar maakt het vuistje nog zo strak dat hij zijn duimpje niet vinden kan. Als hij hem wel vind, dan weet hij nog niet hoe hij hem in zijn mondje kan laten. Gisteren heeft hij de hele dag geprobeerd met als resultaat dat hij haast niet sliep en zich voortdurend echt heel erg ergerde. Hij werd steeds zo boos dat hij er zowat blauw van aanliep. Fiepjes krijg ik er niet in, ook niet als ik ze even vast blijf houden. Hij geeft het maar niet op ook. Erg lastig want ben gisteren haast de hele dag met hem bezig gweest omdat hij dus niet sliep en zo huilde van ergernis. Ik heb al twee verschillende merken fiepjes hier liggen, maar hij pakt ze allebei niet en ook mijn vinger is niet goed meer. Leg ik hem aan zodat hij even sabbelen kan, dan bijt hij kei hard. Pfffffffff doorzetten kan ie wel want hij geeft dus ook voor geen meter op ook al is hij zooooooooooo moe.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Pfff… vermoeiend hoor! Hihi,wel heel grappig dat ie zo probeert met z’n duimpje, !
Lekker hoor, zo’n doorzettertje!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

ach gossie,ze willen iets en het lukt niet,pfffff vermoeiend voor je dan zo daggie

nou hoop dat hij het snel door heeft hoe het moet

Doorzettingsvermogen vind ik een hele goeie eigenschap. Maar als ouder zijnde is het wel soms lastig whahahahaha.

Hihi, wat een lekker ding is het ook hè!
Maar ik snap dat het zwaar frustrerend voor hem is hoor, hihi. Ik schijn zelf ook zo geweest te zijn toen ik 6 weken oud was (huilen en boos omdat ik mijn duim niet kon vinden )
Maar jee, wat moet je eraan doen??
Ik vrees dat het net zolang oefenen wordt totdat hij zijn duimpje wél kan vinden.
Het is schijnbaar geen typje dat snel opgeeft
Sterkte ermee, is voor jou ook best vervelend zo.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 12 Aug 2005 12:29:40

heb je de mam speen al geprobeerd? Milan wil ze alleen van mam, die zijn rond, plat en zonder knik erin en lijken dus het meeste op mama’s borst
Misschien een laatste probeersel, gossie zie het al voor me!

Succes met je driftige manneke

Groetjes Nathalie & Co

Hahahahahaha… Hoe herkenbaar!!! Luca heeft precies hetzelfde. Hij krijgt zijn duimpje eigenlijk alleen maar te pakken als hij op zijn buik ligt. Ook hij kan echt heeeeeel boos worden als het hem niet lukt.
Succes ermee!!!

Groetje,
Annemieke

nou sterkte ermee, want het lijkt me als ouder zijnde ok wel lastig hoor zeker als hij er niet door wil slapen…

maar eens gaat het lukken die dim in zijn mond maar daar hebben jullie nu niks aan he

mama van fabiano: 18-02-02 alessandro: 21-08-03 , en gennaro: 02-01-05

hmmm heb gisteren de avent speen gekocht. Die is ietsje korter en heeft ook niet zon knik erin. Het lijkt erop dat ik die ook door het raam mag gooien whahahaha. Maar we hebben gisteren niet zon strijd gemaakt van het duimen want daar was hij dan toch nog te moe voor door de dag ervoren. We zien het wel, meer kan ik niet doen voor me mannetje.

nee meer kan je inderdaad niet doen!! toch even goed knap van hem dat hij zo door zet he! ma kan me goed voorstellen dat het voor jou echt vermoeiend zal zijn! hopelijk heeft hij vlug door hoe het moet en heb je dan weer terug wat rust in huis.

liefs jessica