Dnkjewel allemaal!!!
raad eens… Ik ben al weer thuis!!! Vanmorgen om half twaalf kwam er een gynaecoloog om te vragen hoe het ging, en het ging best redelijk in vergelijking tot gisteren, en toen zei hij tot mijn verbazing dat ik dan om drie uur wel naar huis mocht gaan!!! Ik ben er maar niet tegen in gegaan, want ik had het zo gehad in dat ziekenhuisbed!
Maar eenmaal thuis merk ik dat het toch wel zwaar is allemaal hoor… Ik heb behoorlijk wat pijn en ben ook erg moe. Ik ga natuurlijk veel naar bed enzo, maar kom daar maar eens weer uit zonder dat superhandige handvat boven het ziekenhuisbed! Haha! En dan die trap… we hebben geen wc boven… Maarja, bovenal is het genieten van Jessey! Ze doet het heel goed, alleen heeft ze nu wel last van krampjes… zo zielig, en het maakt ons ook gelijk weer onzeker. Laten huilen in bed, of er toch maar uithalen, wel een kruikje of toch maar niet…? Nou ja, morgenvroeg komt de kraamverzorgster (leuke vrouw trouwens!
)
Joey is nu nog even bij mijn ouders, die komt morgenvroeg terug. Dat leek ons voor hem en voor ons wat rustiger in deze toch wel weer hele hectische tijd. Hij heeft zijn zusje wel gisteren en vandaag in het ziekenhuis gezien, maar hij had meer oog voor haar mooie roze speen dan voor Jessey zelf, haha! Hij begrijpt er natuurlijk ook nog helemaal niks van, en zeker niet in dat ziekenhuiskamertje met mama die alleen in bed ligt en hem niet eens even op schoot kan nemen… Zielig hoor, maar hij zal straks vast snel wennen!
Ik hoop dat ik mroegn even wat foto’s kan plaatsen, al zal dat waarschijnlijk wel met hulp moeten, ik geen idee hoe het moet. Ik kan ze op mijn hyves zetten… Of ik kan ze naar jou mailen Asje, maar zou je mij dan even via de site willen mailen? Dan heb ik je adres en stuur ik ze morgen naar jou!
Zo ik ga weer op de bank, de kleine meid schreeuwt alles bij elkaar, dus die moeten we maar eens lekker gaan troosten…