Jessey geboren!

van harte gefeliciteerd met jullie kleine mop zeg!!!
hoop en duim voor je dat het herstel goed zal verlopen joh.
maar wat zal dat weer heerlijk zijn zeg om zijn klein mensje in handen te houden.

nogmaals een hele dikke vette VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

liefs,
Rinske

Lilypie Second Birthday tickers

Gefeliciteerd met dit kleine wonder Jessey ! Super leuke naam vind ik. Jammer dat het helaas alsnog een keizersnede werd, maar dat mag vast de pret/geluk niet drukken. Nu maar lekker gaan herstellen en genieten van dit moois !
Foto`s mag je eventueel ook mailen dan zet ik ze dr wel voor je op !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Jessey… wat een lieve mooie naam! en pas zo helemaal bij Joey! Hoe vind de grote broer het? Vreemd zeker dat mama allemaal op bed ligt … maar hij zal vast goed voor zijn zusje zorgen…

Meid meid wat een bevalling… jammer na zoveel uur weeen dat het dan nog keizersnee wordt … maar jij hebt je best gedaan! En nu een pracht van een dochter erbij… Geniet zover als dat lukt…

GEFELICITEERD!
en doe het rustig aan
alle geluk gewenst!

geniet ervan

Groetjes Gytha

Dnkjewel allemaal!!!
raad eens… Ik ben al weer thuis!!! Vanmorgen om half twaalf kwam er een gynaecoloog om te vragen hoe het ging, en het ging best redelijk in vergelijking tot gisteren, en toen zei hij tot mijn verbazing dat ik dan om drie uur wel naar huis mocht gaan!!! Ik ben er maar niet tegen in gegaan, want ik had het zo gehad in dat ziekenhuisbed!
Maar eenmaal thuis merk ik dat het toch wel zwaar is allemaal hoor… Ik heb behoorlijk wat pijn en ben ook erg moe. Ik ga natuurlijk veel naar bed enzo, maar kom daar maar eens weer uit zonder dat superhandige handvat boven het ziekenhuisbed! Haha! En dan die trap… we hebben geen wc boven… Maarja, bovenal is het genieten van Jessey! Ze doet het heel goed, alleen heeft ze nu wel last van krampjes… zo zielig, en het maakt ons ook gelijk weer onzeker. Laten huilen in bed, of er toch maar uithalen, wel een kruikje of toch maar niet…? Nou ja, morgenvroeg komt de kraamverzorgster (leuke vrouw trouwens!)

Joey is nu nog even bij mijn ouders, die komt morgenvroeg terug. Dat leek ons voor hem en voor ons wat rustiger in deze toch wel weer hele hectische tijd. Hij heeft zijn zusje wel gisteren en vandaag in het ziekenhuis gezien, maar hij had meer oog voor haar mooie roze speen dan voor Jessey zelf, haha! Hij begrijpt er natuurlijk ook nog helemaal niks van, en zeker niet in dat ziekenhuiskamertje met mama die alleen in bed ligt en hem niet eens even op schoot kan nemen… Zielig hoor, maar hij zal straks vast snel wennen!

Ik hoop dat ik mroegn even wat foto’s kan plaatsen, al zal dat waarschijnlijk wel met hulp moeten, ik geen idee hoe het moet. Ik kan ze op mijn hyves zetten… Of ik kan ze naar jou mailen Asje, maar zou je mij dan even via de site willen mailen? Dan heb ik je adres en stuur ik ze morgen naar jou!

Zo ik ga weer op de bank, de kleine meid schreeuwt alles bij elkaar, dus die moeten we maar eens lekker gaan troosten…

Wat fijn dat je alweer thuis bent? Heerlijk! En gek hè, blijkbaar gewoon weer die onzekerheden die de kop opsteken. Maar komt natuurlijk allemaal helemaal goed.

Fijn dat de kraamhulp een leuke vrouw is, dat scheelt een boel. Enne, zo’n ding voor boven je bed kan je huren bij de thuiszorg hè? Doen hoor, hartstikke handig.

Fijn dat Joey morgen weer thuis komt. Het hele gezin compleet!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Van harte gefeliciteerd!
Wat een super mooie naam!!!
Lekker genieten en ik hoop dat je een beetje snel van je keizersnede hersteld.

Liefs Mamariska

Wat fijn dat je weer thuis bent en wat snel ook. Niet te veel gaan doen hoor. Is Danny ook nog lang vrij?

Liefs

GEFELICITEEERD! met jullie wondertje! wat een mooie naam Jessey! echt super, wat leuk dat Joey nu een zusje heeft! de grote broer!
en wel naar dat het zo’n helse bevalling was meis, maar je hebt het natuurlijk super gedaan! wat meot dat fijn zijn zeg, als je meisje dan na zo’n pijnlijke bevalling in je armen ligt! echt heerlijk!

ik had dit topic niet gezien! zat constant die andere van jouw in de gaten te houden!! sorry!!!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Wat fijn dat je alweer thuis bent en indd snel!!!
Hou je wel rustig hoor, als je maar wle opschiet met de foto’s

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

proficiat met je meisje een hele mooie naam ook
hoop dat alles goed gaat met jullie
wens jullie veeel geluk toe :smiley:
grtn kimmie

De foto’s houden jullie nog even te goed hoor, sorry!
Vandaag weer een heel avontuur beleefd… Jessey heeft gisteren van 5 uur savonds tot 5 uur snachts aan een stuk door gekrijst! Het arme kind heeft zo veel last van krampjes, echt heel sneu!
Ik kon zelf haast niks doen, want eenmaal liggend in bed kon ik geen kant meer op. Danny stond er dus alleen voor min of meer, en dat ging niet echt goed. Uiteindelijk hebben we haar toch maar bij ons in bed genomen (iiieh eng! ben zo bang dat we er op komen te liggen, of onze dekens) en toen ben ik voor het eerst op mijn zij gaan liggen. Na een hele worsteling lag ik best lekker, en hebben we met z’n drieen nog bijna twee uur kunnen slapen. Maar eenmaal weer wakker om zeven uur, kon ik mijn bed niet meer uit komen! Ik had zo veel pijn in mijn rechterzij, net onder de ribben! Ik kon niet te diep in ademen, maar ook niet te veel uit ademen, en was dus heel benauwd. Ik dacht direct dat het wel aan de slaaphouding zal hebben gelegen, en ben na een half uur strompelen en worstelen toch beneden aangekomen. Een uurtje later kwam de kraamhulp, en toen ging het al weer redelijk doordat ik een tijd recht op had gezeten.
Nadat we alles besproken hadden adviseerde ze mij om toch nog maar even te gaan slapen, dus ben ik weer in bed gekropen. Tja, en toen kreeg ik het na 10 minuten plat liggen zo benauwd dat ik echt dacht dat ik dood ging! Schreeuwen lukte niet, dus probeerde ik met mijn voet op de grond te bonken zodat er iemand naar boven kwam. Gelukkig had Danny het door, en konden ze mij een beetje gerust stellen, maar de benauwdheid bleef. De pijn was hetzelfde als bij de longembolie (trombose in de longen) die ik 10 jaar geleden heb gehad. Dat zou ook best een logische verklaring kunnen zijn na een operatie, veel bedrust en overstap naar andere bloedverdunners met twee dagen pauze er tussen in.
De kraamverzorgster belde de huisarts en die liet direct een ambulance komen! Pfff ik schrok me dood, met loeiende sirenes ben ik opgehaald… Wat een chaos zeg, drie broeders en de huisarts en kraamhulp en Danny boven… Pfffff!
Maargoed, om een lang verhaal van een heeeeele lange dag van onderzoeken kort te maken, het is gelukkig geen longembolie! Het zal een combinatie zijn van niet goed kunnen doorademen door de buikwond, opgehoop slijm die ik niet kan ophoesten door de buikwond en door de slaaphouding. Ik heb nu duclofenac en pcm en ben weer thuis! Ik moet het echt rustig aan doen, al deed ik dat natuurlijk al, en ik moet zittend slapen! Gelukkig kan het hoofdeinde van ons bed omhoog, en zo gaan we de nacht maar weer in.
Jessey heeft het vandaag verder goed gedaan, de krampjes lijken over te zijn. Mijn moeder koopt zometeen sab-simplex (want cina baby werkt voor geen meter) voor het geval ze er vannacht weer last van krijgt.
De kraamhulp is de hele dag met haar in ons huis gebleven, dus de uren werden wel stukken minder zo. Maar gelukkig krijgen we door al deze toestanden extra kraamzorg!
Ik hou jullie op de hoogte!

och jeetje toch, het zit je ook niet mee hè, hoop dat je nu toch eindelijk echt kunt gaan genieten.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Jeetje meid, wat een verhaal weer. Ik hoop dat het snel beter met je gaat. Doe het rustig aan en probeer toch een beetje te genieten. Ik hoop ook dat Jessey het goed gaat doen op de sab-simplex.

Groetjes Natasja

[img]http://m2.lilypie.com/trDOp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

He wat schrikken zeg maar gelukkig valt het mee. Enne als dat niet werkt voor jessey anders abc dofulus (ik weet niet precies hoe je het schrijft) proberen he.

Groetjes,

Michèle

Pff… er blijven allemaal nare dingen gebeuren!!
Ik hoop dat het nu toch eens afgelopen is, meis!

Liefs, Anne

Meissie, wat een toestand zeg! Fijn dat het allemaal goed afgelopen is.

Groetekes, Sje

Het zit ook niet echt mee zeg. Is Joey alweer thuis?

Liefs

Jeetje anouk het zit ook niet mee he, hopelijk gaat het nu de goeie kant op. Voor jouw beterschap en de kleine meid ik hoop dat ze vannacht niet zo last van krampjes heeft en dat jullie een beetje kunnen slapen.

Gr patries

Ach meid toch
Je zou nu zo moeten genieten he van je kleine meisje
En dan heb je z`n pijn
Doe het nou echt rustig aan
En wij wachten geduldig af hoor om jullie meisje te bewonderen via de foto
Eerst moet jij weer normaal kunnen zitten en lopen en dat soort dingen
Dus
NEEM JE RUST

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin